AnonymBruker Skrevet 28. januar #21 Skrevet 28. januar Vi giftet oss i juli 2013. Det var ekstremt varmt den dagen. Vi hadde litt av alt. Og masse brus bokser. Men nivået bryllup gikk det mer brus enn alkohol. Vi satt igjen med sååå mye som vi ga bort til de som drikker vin. Vi drikker ikke vin selv. Anonymkode: 69fed...99d
AnonymBruker Skrevet 28. januar #22 Skrevet 28. januar Dame1993 skrev (På 21.1.2026 den 22.18): vi hadde tak på alkoholserveringa, 2 glass vin eller øl til maten og et glass med cognac eller lignende til kakene. Var det mulig for gjestene å kjøpe noe i tillegg? Sa dere fra på forhånd? Anonymkode: f0506...cb4
Dame1993 Skrevet 28. januar #23 Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Var det mulig for gjestene å kjøpe noe i tillegg? Sa dere fra på forhånd? Anonymkode: f0506...cb4 Ikke mulighet til å kjøpe noe og vi sa ifra på forhånd at vi ønska et bryllup med lite alkohol. Det var mest derfor vi hadde såpass lite alkoholholdig drikke
AnonymBruker Skrevet 28. januar #24 Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2026 den 15.18): Off ja, trist det der, men er heldigvis ikke redd for det her altså! De som er litt "hardere på flaska" her forholder seg veldig rolig heldigvis. Vi alle en en ganske rolig gjeng og jeg ser ikke for meg noen som kommer blir sånn man ofte frykter. Det jeg synes er vanskelig er beregningen av alkoholen vi skal kjøpe bare, ettersom vi ikke aner hvor mange som faktisk kommer til å drikke, noen av de vi vet garantert drikker vin er de som ofte drikker MYE 🤭 dette er ingen sprit (eller annet sterkt) gjeng så det er ikke noe vi kjøper inn, det holder med vin og øl. Anonymkode: 08355...6f5 dem som drakk alt for mye drakk heller ikke sterke saker, dem hadde drikket en kasse men øl før dem kom og kjøpte hvertfall 8 øl ned i baren som er oppe for alle, di andre kjøpte ikke så mye bare et par drinker Anonymkode: 643ed...272
AnonymBruker Skrevet 31. januar #25 Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (På 24.1.2026 den 14.48): Takk for tips! Det skal jeg gjøre 😊 husker du hvor mye dere kjøpte inn? Anonymkode: 08355...6f5 Huff nei, det husker jeg dessverre ikke... Anonymkode: 53c62...daa
ShiLi Skrevet 2. februar #26 Skrevet 2. februar (endret) Ser det er sagt før men gjentar likevel; spør på polet. De ansatte der er virkelig fagfolk og du vil få et godt estimat. Du kan fortsatt handle i sverige, selv om jeg nok ville tatt med meg noen kartonger fra polet for skams skyld:) Endret 2. februar av ShiLi
AnonymBruker Skrevet 3. februar #27 Skrevet 3. februar ShiLi skrev (12 timer siden): Ser det er sagt før men gjentar likevel; spør på polet. De ansatte der er virkelig fagfolk og du vil få et godt estimat. Du kan fortsatt handle i sverige, selv om jeg nok ville tatt med meg noen kartonger fra polet for skams skyld:) Jeg skal absolutt spørre på polet. Det blir å kjøpe noe i Sverige og noe i Norge så vi har muligheten til å returnere det norske i tilfelle vi skulle sitte igjen med noe. Anonymkode: 08355...6f5
AnonymBruker Skrevet 3. februar #28 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (På 24.1.2026 den 7.42): Vi skal ha bryllup i sommer, rundt 30 gjester, og vi skal ha det på et hotell. (Mange grunner til at vi må ta den løsningen) Brudgommen kan ikke drikke pga. medisinske årsaker, og har ikke drukket siden 2010. Jeg drikker heller ikke alkohol lenger, for er for dumt at jeg skal drikke, og han ikke drikker. Snakket med min far om dette i går, de var i bryllup til en kusine i sommer, der hadde de fått 1 glass vin/øl til maten, resten måtte kjøpes selv. Samme med ev likører etc. til kakene. Han syntes 1 glass vin var litt puslete, så vi snakker om å legge oss på 2 glass. Det er uansett 5-10 stykker som ikke kommer til å drikke, går jeg ut fra. Anonymkode: 3aacb...2a2 Da håper jeg ikke dere har planer om mange retter, og mange taler. Husker jeg var i bryllup hvor det var to glass vin til maten. Var treretters middag, og ganske mange taler. Satt og skålte i vann mot slutten.. (Jeg drikker nesten aldri, og trenger ikke det for å kose meg altså, men gud hjelpe... det var et kjedelig selskap). Anonymkode: 4e74d...c45 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå