Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Vel, ser vedkommende denne tråden, så slipper dere sikkert diskutere dette mer i fremtiden.

Vi er tre venninner som bor langt fra hverandre. Vi klarer jevne ut det økonomiske dersom det er avgjørende for noen av partene, fordi vi ønsker møtes. 

Men det som helt klart ville vært mest rettferdig i deres tilfelle, er å ta kinoen i Moss. Dere møtes alltid i Ski eller Oslo, så da er det vel deres tur reise til Moss? 

Anonymkode: 68e96...daf

Moss ble nevnt av personen i Kambo, men personen foreslo selv at vi møtes på midten i Ski. Personen må gjerne invitere oss hjem til seg eller på kino i Moss, men denne gangen er Oslo det mest opplagte valget.

Me for life skrev (23 minutter siden):

Mener fremdeles det ville vært naturlig å rotere på alle tre stedende hvis dere alle ønsker å holde kontakten. Hvis dere derimot ønsker hun i Kambo ut så fortsett slik dere gjør med å stå på deres steder, det er tydelig tale.

Jeg er positiv til å rotere og var også positiv til Ski, jeg kunne bruke et par hundre kroner ekstra på det. Ser ikke for meg at personen i Kambo ryker ut, personen har ikke all verdens nettverk og ville nok meldt seg helt ut tidligere om det ikke skal så mye til.

Hensatt skrev (19 minutter siden):

Kommer an på hva dere skal etterpå. Regner med at når dere først treffes, gjør dere andre ting enn å sitte stille hver for dere og ser en på en film. Da er vel Oslo stedet der dere kan gå ut å spise, gå på byen eller finne på andre sosiale aktiviteter.

Kun kino denne gangen, personen i Ski drakk for mye sist, som ikke er så lenge siden, og jeg nevnte til dem at jeg skal på fest dagen før (og lurte på om vi evt bør utsette). Kunne funnet på noe uten alkohol, men altså bare kino denne helgen. Snakkes før og etter. Jeg og personen i Ski har bestilt billetter.

Anonymkode: edb81...3da

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Moss ble nevnt av personen i Kambo, men personen foreslo selv at vi møtes på midten i Ski. Personen må gjerne invitere oss hjem til seg eller på kino i Moss, men denne gangen er Oslo det mest opplagte valget.

Jeg vurderte kjøttkaker til middag i dag, men så viste det seg at jeg ikke hadde poteter. Så nå blir det pizza isteden. 

Anonymkode: 5d088...2fe

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg vurderte kjøttkaker til middag i dag, men så viste det seg at jeg ikke hadde poteter. Så nå blir det pizza isteden. 

Anonymkode: 5d088...2fe

Skål, men prøv å holde deg til en halvflaske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...