AnonymBruker Skrevet 28. januar #21 Skrevet 28. januar Jeg kjenner ikke til så mange, men to i klubben har dette og trener bruks. Når man får de til, funker de jo enormt bra i skogen, men herregud for en jobb for å få dem til å fungere i lydigheten. Den ene er fem år nå, og begynner vel å nærme seg å komme gjennom et brukslydighetsprogram uten å få store trekk pga. manglende ro. Så jeg ville ikke valgt denne rasen til bruks, men det er kun basert på de jeg kjenner til Anonymkode: dff4d...b91
AnonymBruker Skrevet 28. januar #22 Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 21.1.2026 den 22.48): Glemte å skrive at vi ønsker å drive med brukslydighet/rundering, i tillegg til et normalt aktivt hundeliv. Hunden vi har fra før er en Flat Coated Retriever, og vi ønsker mest mulig av de samme egenskapene i en litt mindre pakke😉 Anonymkode: a2557...cec Det der høres ut som perfekt kombinasjon!❤️ Anonymkode: 38a8e...1e8
AnonymBruker Skrevet 28. januar #23 Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg kjenner ikke til så mange, men to i klubben har dette og trener bruks. Når man får de til, funker de jo enormt bra i skogen, men herregud for en jobb for å få dem til å fungere i lydigheten. Den ene er fem år nå, og begynner vel å nærme seg å komme gjennom et brukslydighetsprogram uten å få store trekk pga. manglende ro. Så jeg ville ikke valgt denne rasen til bruks, men det er kun basert på de jeg kjenner til Anonymkode: dff4d...b91 Såpass, ja… 😮 Er det jaktcockere eller springere? Ei i hundeklubben her har springere, og den ene sliter med at den er fryktelig usikker og redd for mennesker (blitt sånn over natten, ikke noen traumer som eieren vet om). Virker som flotte hunder ellers. Anonymkode: a2557...cec
AnonymBruker Skrevet 28. januar #24 Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Såpass, ja… 😮 Er det jaktcockere eller springere? Ei i hundeklubben her har springere, og den ene sliter med at den er fryktelig usikker og redd for mennesker (blitt sånn over natten, ikke noen traumer som eieren vet om). Virker som flotte hunder ellers. Anonymkode: a2557...cec Sorry, i mitt hode ble det til at tråden bare handlet om jaktcocker Det er to jaktcockere, ja. Den ene er bedre enn den andre, men for en jobb som er lagt ned i disse hundene for å få noe tilnærmet ro. Anonymkode: dff4d...b91
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå