AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:36 #1 Skrevet onsdag kl. 19:36 Jeg har lyst å kjøpe den. https://www.tek.no/nyheter/sniktitt/i/6qzGve/volvo-ex60?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row3_pos1&utm_medium=dre-697124859168d8a30f0d9d47 Anonymkode: afc59...c94
newman01 Skrevet onsdag kl. 22:00 #2 Skrevet onsdag kl. 22:00 Beste i hva? Jeg tipper seter, komfort, luksusfølelse og velbehag er mye bedre i en Rolls Royce Spectre… Får du tak i en Mercedes EQXX går den 1300 km på fullt batteri.. Hva er best?
Mardina Skrevet onsdag kl. 22:51 #3 Skrevet onsdag kl. 22:51 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har lyst å kjøpe den. https://www.tek.no/nyheter/sniktitt/i/6qzGve/volvo-ex60?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row3_pos1&utm_medium=dre-697124859168d8a30f0d9d47 Anonymkode: afc59...c94 Heller den (om jeg hadde hatt penger til det) enn alle Tesla any day 😄 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Skrevet 21 timer siden EX60 ser greit ut, mange hester, lang rekkevidde, noen gode løsninger, men... * 4,8 m lang bil og baksetet er fortsatt trangt. Hvordan får Volvo det til, egentlig? * Bedriten ergonomi med for få knapper * Ingen ordentlige dørhåndtak lenger * Rammeløse vinduer som vil fryse til bilen * Gigantiske 20-22 tommers hjul som spiser av den innvendige plassen * Bilen er 100k dyrere enn EV6/Ioniq 5 som fortsatt er bedre biler Anonymkode: 3f59a...467 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Skrevet 21 timer siden Ingen er bedre enn Volvo på komfort etter min mening, men det virker som om Volvo er en av de som utmerker seg negativt på elektronikk feil. Basert på det ville jeg ikke tatt sjansen. Samtidig har hatt en del volvoer inne på merkeverksted der det er åpenbare feil, men de støtter seg for mye på bilens egne feilmeldinger fremfor fysiske åpenbare feil. Den aller verste var en splitter ny V70 som skulle brukes som drosje. Jeg mistet bremsekraften 2 ganger på første kjøreturen (først mot en traffikert rundkjøring), den andre heldigvis i lav hastighet. Verkstedet avviste det ikke var feilmeldinger i systemet, ergo jeg løy. Man kunne se ene bremseklossen var fysisk brukket i 2. Det alene burde være nok til å ta den inn. Nei, det var det ikke. Kontaktet Volvo Norge som som sendte meg på et annet merkeverksted, og det verkstedet konkluderte med at, siden det andre verkstedet allerede hadde sjekket feilmeldingen, så da var det ikke mer de kunne gjøre. Mer enn det kunne jeg ikke gjøre da drosjeeier valgte å stole på Volvo uttalelsene. Jeg sa opp jobben på dagen og satte meg aldri inn i den bilen igjen. Heldigvis gikk ikke den kjøreturen så galt som den kunne, og holdt på å gå. Jeg aner ikke hvordan det gikk med den bilen annet enn at eier ble observert i en ford en måned etterpå. Grunnet DEN erfaringen så er Volvo helt uaktuelt. Anonymkode: d14df...31e
newman01 Skrevet 20 timer siden #6 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): EX60 ser greit ut, mange hester, lang rekkevidde, noen gode løsninger, men... * 4,8 m lang bil og baksetet er fortsatt trangt. Hvordan får Volvo det til, egentlig? * Bedriten ergonomi med for få knapper Anonymkode: 3f59a...467 De som testet bilen skrev at baksetet føltes stort... Og hva skal du med fysiske knapper til alt? De er jo nesten like vanskelige å finne som digitale knapper på skjermen. Volvo har en veldig bra stemmeassistent i Google, som kan styre omtrent alt i bilen. Så det er bare å si alt som skal gjøres, så gjøres det. I Tesla trenger man egentlig ikke gjøre noe som helst, siden bilen antar det meste som skal gjøres. Inkludert å sette bilen i riktig gir. Får ikke girspak lenger i Y.
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har lyst å kjøpe den. https://www.tek.no/nyheter/sniktitt/i/6qzGve/volvo-ex60?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row3_pos1&utm_medium=dre-697124859168d8a30f0d9d47 Anonymkode: afc59...c94 Til den prisen er det overkommelig. Anonymkode: 9c2c5...664
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #8 Skrevet 19 timer siden Mardina skrev (9 timer siden): Heller den (om jeg hadde hatt penger til det) enn alle Tesla any day 😄 Selvfølgelig😂 Anonymkode: 9c2c5...664
Bokormsen Skrevet 10 timer siden #9 Skrevet 10 timer siden Så lenge folk kjøper noe annet enn de evinnelige model y’ene overalt er jeg glad. Står 6 svarte model y utenfor bhg hver dag. Tror siste ix3, Mercedes og Volvo xc60 kommer til å selge masse heldigvis. Men litt skuffet over manglende dørhåndtak og rammeløse dører på en Volvo. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå