AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:44 #1 Skrevet onsdag kl. 16:44 Noen som har noen gode bh' er for store bryster? Og som kanskje gjør at brystene ser litt mindre ut Anonymkode: 35e38...a15
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:26 #2 Skrevet onsdag kl. 17:26 Prima Donna er i en klasse for seg for store bryster. Minimizer bh er gjør at brystene ser mindre ut, men ofte kan godt løft være nok . Anonymkode: 6a116...286 2 1
Daisy-love Skrevet onsdag kl. 18:47 #4 Skrevet onsdag kl. 18:47 Jeg har vært fornøyd med Change, og de har mange ulike modeller. Husk bare å si tydelig nei til mersalg for de er aktive på det 😉🫠
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:16 #5 Skrevet onsdag kl. 19:16 jeg er fornøyd med zizzi det er også nesten det enste som passer change er for lite for meg Anonymkode: 50f10...18d 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:30 #6 Skrevet onsdag kl. 20:30 AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg er fornøyd med zizzi det er også nesten det enste som passer change er for lite for meg Anonymkode: 50f10...18d Noen du kan anbefale der? Som er behagelige å ha på. Har fibromyalgi og noen er så vonde å ha på Anonymkode: 35e38...a15
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:45 #7 Skrevet onsdag kl. 20:45 Jeg vil ikke anbefale change. De selger deg det de har og ikke det du bør ha, og synes de holder seg dårlig i fasongen. Men det er stor forskjell på store bryst også, hvordan de er formet og om de sitter tett eller mer fra hverandre. Jeg kan ikke bruke balconette-modeller, da tyter det over på toppen, uansett størrelse på cup. Så jeg må ha full cup. Bruker Morgan fra Elomi, og har str 70H. Vet mange med stor byste er veldig fornøyd med Tango fra Panache og Deauville fra Prima Donna. Men det beste er å dra til en skikkelig undertøysforretning (ikke change…) og få hjelp. Både til rett størrelse og fasong. Har du rett bh, blir holdingen bedre og bysten ser mindre ut når den får nok støtte. Anonymkode: 0bfd9...3df 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:40 #8 Skrevet onsdag kl. 21:40 Miss Mary. God støtte, brede, behagelige stropper, mange modeller å velge i. Kjøper aldri fra andre steder, og har aldri hatt et bomkjøp. 👍 Anonymkode: 79a50...274
FrkSolsikke Skrevet onsdag kl. 21:45 #9 Skrevet onsdag kl. 21:45 Miss Mary er flotte og gir god hold. Minimaizere er også topp, løfter og gjør bysten mindre. Du må i en undertøyssalong og få prøve og få hjelp. Skikkelige BH-er koster litt, men er verdt det
Kniv & gaffel Skrevet 21 timer siden #10 Skrevet 21 timer siden Min favoritt for tiden er Elomi, men Panache, PrimaDonna, Freya og Fantasie har gode BHer for store bryster. Jeg er ikke så fornøyd med Change. 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #11 Skrevet 15 timer siden Jeg syns faktisk at noen fra KappAhl er gode, de fra XLent Anonymkode: 8a976...384
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå