nallemaja Skrevet 5. april 2006 #1 Skrevet 5. april 2006 Hei. Jeg skriver særemne om Anne Cath. Vestly, og skal skrive om boken om Kaos og Bjørnar. Det er greit nok, men så skal jeg jo også skrive litt generellt om serien om Kaos, og der får han seg nye venner, bla. Lilla Olaug og Lubben. Er det noen her som har lest den boka som kan fortelle meg hvem Lubben er? Er det er dyr eller menneske?
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #2 Skrevet 5. april 2006 Aner ikke, men jeg vil på generelt grunnlag anbefale deg å lese bøkene du skal skrive om, det kan dukke opp ganske mange momenter som du bør drøfte i oppgaven din. F eks om det ikke er tydelig hva slags vesen Lubben er, hva er så din tolkning av det? Det var bare et eksempel, men jeg håper du skjønner hvor jeg vil med dette.
nallemaja Skrevet 5. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2006 men jeg skal ikke skrive OM denne boka, bare omtale den, jeg skal skrive om boka Kaos og Bjørnar, men skal bare nevne de andre bøkene i serien og hvem Kaos møter på sin vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå