AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:51 #1 Skrevet onsdag kl. 15:51 Farget brynene mine hjemme i dag. Mens jeg står der med fargen på brynene, ser jeg at jeg har tatt feil eske i butikken. Sort, ikke brun som jeg skulle. Fikk vakset det bort, men de er ganske sorte i fargen nå.,. Jeg vet at det heldigvis blekes fort, men... jeg lurer på om noen har gjort som meg, også tatt brun farge etterpå, slik at man hvertfall får et hint av brunt ikke bare sort? Anonymkode: 227e5...b02
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:55 #2 Skrevet onsdag kl. 15:55 Bland litt sukker i en olje og skrubb litt. De vil falme veldig i fargen etter noen dager. I stedet for å kaste / gi bort produktet så kan du forøke å heller bruke det i kortere tid neste gang. Anonymkode: 3ab2e...998 1
Blingblingtahei Skrevet torsdag kl. 17:36 #3 Skrevet torsdag kl. 17:36 Vask de med head and shoulders 😝 det fjerne masse farge hvertfall... 1
BobbySocks Skrevet torsdag kl. 17:41 #4 Skrevet torsdag kl. 17:41 Blingblingtahei skrev (3 minutter siden): Vask de med head and shoulders 😝 det fjerne masse farge hvertfall... Mitt tips og. Fjerner hvertfall hårfarge effektivt som fy.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:44 #5 Skrevet torsdag kl. 17:44 Man kan ikke farge brunt over sort, blir bare mørkere. Anonymkode: 99bca...651 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå