Gjest King James II Skrevet 5. april 2006 #1 Skrevet 5. april 2006 Hva liker dere best av hund og katt ?
-Fisken- Skrevet 5. april 2006 #4 Skrevet 5. april 2006 Jeg liker begge like godt, har både katt og hund også. De har begge sine positive og negative sider.
Abr@xas Skrevet 5. april 2006 #5 Skrevet 5. april 2006 Jeg liker begge deler, men jeg valgte katt av flere årsaker
Imax Skrevet 5. april 2006 #6 Skrevet 5. april 2006 Jeg liker begge deler. Har selv hund og ikke katt, men hadde ikke hatt noe i mot å ha katt hvis det passet sånn. De er så kule!
Gjest Hippopotamus Skrevet 5. april 2006 #9 Skrevet 5. april 2006 Jeg liker best flodhester. Hvorfor er ikke det et alternativ?
Gjest Gjest_King James_* Skrevet 5. april 2006 #11 Skrevet 5. april 2006 Jeg liker best flodhester. Hvorfor er ikke det et alternativ? ← Fordi en foldhest ikke er katt eller hund.
ChristineF Skrevet 7. april 2006 #12 Skrevet 7. april 2006 Katter såklart Kan vel trygt si jeg alltid kommer til å være et kattemenneske
Gjest Embla s Skrevet 8. april 2006 #14 Skrevet 8. april 2006 Jeg liker dyr generelt, men av praktiske og tilfeldige årsaker har jeg katt og ikke hund. Har nok litt mer sans for katter, liker at de er uavhengige og lit sære. Ønsker meg også hund, men har ikke tid til å følge den ordentlig opp.
Tuddelidu Skrevet 8. april 2006 #16 Skrevet 8. april 2006 Katter! Er livredd hunder, de har en tendens til å spise på meg...
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2006 #17 Skrevet 8. april 2006 Jeg liker dyr generelt, men av praktiske og tilfeldige årsaker har jeg katt og ikke hund. Har nok litt mer sans for katter, liker at de er uavhengige og lit sære. Ønsker meg også hund, men har ikke tid til å følge den ordentlig opp. ← Skriver under på denne
Gjest Shadowlyn Skrevet 11. april 2006 #19 Skrevet 11. april 2006 Katter absolutt. Hunder er skumle og hopper alltid på meg. Opplever alt for ofte folk som lar hundene sine løpe rundt uten bånd når de er på tur og da kommer alltid bikkja styrtende mot meg og hopper. Ekkelt.
Gjest Madeline Skrevet 12. april 2006 #20 Skrevet 12. april 2006 Jeg fortrekker helt klart katter og har to bortskjemte kastrater selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå