Tubaluba Skrevet onsdag kl. 15:29 #1 Skrevet onsdag kl. 15:29 Syns jeg har endevendt hele kåken, men de er søkk borte! Noen som kan hjelpe med å 'se' hvor de er?
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:30 #2 Skrevet onsdag kl. 15:30 På baksiden av en lys, høy kommode? Anonymkode: bea8b...f41
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:34 #3 Skrevet onsdag kl. 15:34 Nedi en sekk/veske. Tror muligens at sekken/veska ikke tilhører datteren din. Den ser "voksen" ut. Anonymkode: df130...36e
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:35 #4 Skrevet onsdag kl. 15:35 Skuff i stuen, sammen med tegnesaker Anonymkode: db02c...a41
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:39 #5 Skrevet onsdag kl. 15:39 Da må du lete mer, og ikke tro på gale damer på internett som tror de har "evner" Anonymkode: ca982...7dd 3
Tessa12 Skrevet onsdag kl. 15:44 #6 Skrevet onsdag kl. 15:44 Antakelig der du minst forventer å finne de
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:45 #7 Skrevet onsdag kl. 15:45 Tubaluba skrev (13 minutter siden): Syns jeg har endevendt hele kåken, men de er søkk borte! Noen som kan hjelpe med å 'se' hvor de er? Tipper du har fått hjelp jeg. Stort sett finner jeg slikt oppi en sekk eller oppi sengen om jeg har hatt hjelp. Er hun glad i dem kan hun ha lekt med dem og da er de gjerne oppi lekekassen. Er det noe jeg har lært må det være: når du har lett alle steder de kan være, må du sjekke alle underlig steder der du automatisk tror de ikke kan være. Anonymkode: 5915f...bdf
Macro Skrevet onsdag kl. 15:46 #8 Skrevet onsdag kl. 15:46 Jeg hevder ikke å være synsk, men hadde sjekka bilen.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:49 #9 Skrevet onsdag kl. 15:49 Tubaluba skrev (19 minutter siden): Syns jeg har endevendt hele kåken, men de er søkk borte! Noen som kan hjelpe med å 'se' hvor de er? Du leter i feil hus Anonymkode: 9d34e...83f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå