AnonymBruker Skrevet 21. januar #1 Skrevet 21. januar Hei😊 jeg er på jakt etter en mølle som er fin å gå på, i jakten på steg pr dag men som også kan løpes på relativt stillegående, ønsker stigning (ikke manuell, men elektrisk styring), grei størrelse på løpebånd og at den kan slåes sammen for å spare plass. Noen som har en mølle de er fornøyd med som fyller de kravene her? 😊 helst under 10 000, men kan gå opp en god del dersom den er skikkelig god og verdt det. Anonymkode: 33b21...247
AnonymBruker Skrevet 21. januar #2 Skrevet 21. januar Har Sole F63 som jeg har hatt i 4 år. Veldig fornøyd med den, aldri vært noe problem. Den føles stor og robust ut. Bådnen kan vippes opp så den står opp. Men er ganske stor likevel da. Anonymkode: b47c7...724
AnonymBruker Skrevet 23. januar #3 Skrevet 23. januar Jeg har også Sole f63 og er kjempefornøyd. Stabil og god. Ville gå for kvalitet når jeg først skulle invistere. Har hatt den i 6 år og er ofte i bruk. Beste kjøpet! Anonymkode: d1425...b1c
AnonymBruker Skrevet 23. januar #4 Skrevet 23. januar Sole er veldig gode, ja. Jeg har en litt billigere fra abilica. Jeg tror den heter noe med 45 som man finner til under 10.000 på finn. Koster vel rundt 17.000 ny. Anonymkode: 7cc16...8cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå