AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 09:50 #21 Skrevet onsdag kl. 09:50 Amys skrev (32 minutter siden): Husk at posten bare henter pakker annenhver dag (snart bare en gang i uken hvis de får viljen sin), så worst case er første mulige pakkehenting hos avsender tirsdag når du kjøper noe på søndag. Hadde pakken blitt hentet fra postkassen i går så hadde pakken vært registrert som hentet i går (sender man fra postkasse eller pakkeboks så blir pakken registrert med en gang den er hentet/levert). Med mindre postbudet har glemt å registrere den. om man derimot leverer inn hos posten så blir ikke pakken registrert før den er på lørenskog. Så her har selger enten ikke levert den inn enda, eller så har den ikke ankommet lørenskog. Det kan ta 2-3 dager. Sikkert mye lengre om den blir sendt fra nord. Anonymkode: be600...f0e
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 09:51 #22 Skrevet onsdag kl. 09:51 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Helt hjem har henting hver dag, så de er veldig mye raskere enn Posten. Raskest er derimot InstaBox, hvordan de klarer det vet jeg ikke, men blir stadig overrasket hvor fort ting leveres med de. Anonymkode: 04af4...495 Instabox er helt topp, kjøper noe seint om kvelden og kommer frem neste dag. Ikke dyrt heller. Interessant at Posten har blitt dårligst på post. Anonymkode: 8b0d7...5e0
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 09:57 #23 Skrevet onsdag kl. 09:57 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette betyr at pakken ikke er registrert som innlevert ennå - MEN som en over kan dette ta flere dager for noen pakker da de ikke registreres før de ankommer sorteringsterminalen. Man blir altså ikke nødvendigvis varslet selv om pakken er fysisk innlevert i butikk. Anonymkode: 396b1...489 Kan ta flere dager før posten oppdaterer at den er innlevert/hentet! Selger har noen dager på å sende og! Anonymkode: dec0a...0f2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:02 #24 Skrevet onsdag kl. 10:02 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Instabox er helt topp, kjøper noe seint om kvelden og kommer frem neste dag. Ikke dyrt heller. Interessant at Posten har blitt dårligst på post. Anonymkode: 8b0d7...5e0 Ikke mister de pakker heller....iallfall ikke som jeg har opplevd. Anonymkode: 04af4...495
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:12 #25 Skrevet onsdag kl. 10:12 Når du leverer en liten norgespakke i post i butikk blir den lagt i sekken med annen stor brevpost. Om du bor i Alta eller Lillestrøm så blit ikke denne pakken registrert før den har vørt innom brevterminalen på Lørenskog. Da får den lapp med strekkode og blit videresendt. Alternativt kan man sende fra pakkeboks. Da blir det registrert den er hentet der. Anonymkode: 80971...787 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:15 #26 Skrevet onsdag kl. 12:15 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Instabox er helt topp, kjøper noe seint om kvelden og kommer frem neste dag. Ikke dyrt heller. Interessant at Posten har blitt dårligst på post. Anonymkode: 8b0d7...5e0 Fornøyd med Instabox som kjøper, men som selger opplever jeg ofte at skapet jeg ønsker å levere fra på vei hjem fra jobb, er fullt. Da må jeg utsette det hele til neste dag, og får beskjed om det samme da. Andre skap blir en lang omvei å levere til. Anonymkode: d9ff5...721 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:23 #27 Skrevet onsdag kl. 13:23 Jeg leverte inn en pakke med Posten fredag morgen, og den ble først scannet som levert når den kom inn til terminalen mandag morgen. Så kan godt være selger har sendt. Det er frustrerende og irriterende for både sender og kjøper det at man ikke får innleveringsbekreftelse på liten pakke. Pleier å skrive det til kjøperene mine at den blir innlevert da og da, men at de ikke vil se noe på sporingen sin før pakken når terminalen. Men jeg må si jeg er enig med resten her inne, at dette ikke er noe å trekke selger for. Det er Posten sine systemer som gjør det tungvint her Anonymkode: 07bc5...70e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå