AnonymBruker Skrevet 20. januar #1 Skrevet 20. januar I første episode av paradise hotel 26 så har Eline en veldig fin strikkegenser når hun blir intervjuet, vet noen hvilke mønster det er? Anonymkode: ae357...e22
AnonymBruker Skrevet 20. januar #2 Skrevet 20. januar Jeg synes ikke det ser ut som at den er strikket 🤔 Anonymkode: a5873...9f9 5
AnonymBruker Skrevet 20. januar #3 Skrevet 20. januar Jeg tror kanskje det er pga dårlig mobilkamera, at bilde er tatt i mørkt rom evt at jeg har filter som jeg ikke vet om som gjør bilde litt blury, for nå når du sier det så skjønner jeg hva du mener. Men da jeg så det på tv og ikke gjennom mobilkamera så så den strikket ut🤔 Anonymkode: ae357...e22
AnonymBruker Skrevet 20. januar #4 Skrevet 20. januar Den ser strikket ut på bildet også. Men det er jo bare en vanlig strikkegenser strikket i tynt flerfarget garn? Ser ut som et typisk Garnstudio.no-mønster, dvs billig, enkelt og ikke veldig pent og forseggjort. Anonymkode: 577e2...231
Rødvinsfilosofen Skrevet 20. januar #5 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): I første episode av paradise hotel 26 så har Eline en veldig fin strikkegenser når hun blir intervjuet, vet noen hvilke mønster det er? Anonymkode: ae357...e22 Den ser maskinprodusert ut. Ligner Ganni sine mohair-gensre. https://www.garnius.no/crescendo-genser-4farger-rosa-complex?srsltid=AfmBOoo5mtr1NUrIasDIATzWY39jBOnFGnT9WI6bO5C_I1TjjcSfUpOm Denne ligner kanskje litt, men i en annen palett?
AnonymBruker Skrevet 20. januar #6 Skrevet 20. januar Den er ikke hjemmestrikket. Anonymkode: 302f7...7bc 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar #7 Skrevet 22. januar Det er garantert en masseprodusert kjøpegenser. Anonymkode: 0cbe7...beb 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar #8 Skrevet 22. januar Dette er ikke hjemmestrikket. Anonymkode: 39afd...096 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar #9 Skrevet 22. januar Du kan sjekke ut garnet pretty print. Jeg strikker genser med det, og det blir flerfarget som på bildet. Strikker den sammen med alpakka (mohair klør, derfor alpakka). Anonymkode: cafc3...2eb
AnonymBruker Skrevet 23. januar #10 Skrevet 23. januar Og så er det ikke nødvendigvis genseren du liker. Det er vel garnet og fargen. Du kan bruke mange ulike mønstre for å få en sånn type fasong. Anonymkode: 6c364...d48
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå