tankebobla Skrevet tirsdag kl. 20:52 #1 Skrevet tirsdag kl. 20:52 Jeg leier en hybel og har fått kjøpt meg noe annet, og har derfor sagt opp. jeg har 3 mnd oppsigelse. Jeg har sendt sms til huseier, men ikke noe svar. Jeg har sendt han epost men han har enda ikke åpnet den. Er epost godt nok, og teller det, sånn at han ikke kommer om 2 mnd og sier at denne har jeg ikke sett. Han er en liten sleip ål der ser dere.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:58 #2 Skrevet tirsdag kl. 20:58 Han kan ikke påstå at han ikke har sett den. Du har sagt opp, ferdig med den saken. Anonymkode: b93cc...b01
tankebobla Skrevet tirsdag kl. 21:14 Forfatter #3 Skrevet tirsdag kl. 21:14 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Han kan ikke påstå at han ikke har sett den. Du har sagt opp, ferdig med den saken. Anonymkode: b93cc...b01 Vel han kan jo la vær åå åpne den.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:21 #4 Skrevet tirsdag kl. 21:21 Du har sendt det skriftlig på både mail og sms, så da skal du ha ditt på det rene. Anonymkode: 06c3a...02a
Liveterspennende Skrevet tirsdag kl. 21:26 #5 Skrevet tirsdag kl. 21:26 Du har gjort som forventet, kan jo være tilfeldig at han ikke har sett/åpnet
Flammen12 Skrevet tirsdag kl. 21:26 #6 Skrevet tirsdag kl. 21:26 Du er good. Det er ikke ditt problem at han ikke har åpnet den enda. 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:31 #7 Skrevet tirsdag kl. 21:31 Bruker du en kommunikasjonskanal som vanligvis fungerer er det bra nok Anonymkode: 7eab1...58a
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:39 #8 Skrevet tirsdag kl. 21:39 tankebobla skrev (23 minutter siden): Vel han kan jo la vær åå åpne den. Det har ingenting å si. Anonymkode: b93cc...b01
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå