Gjest denne gangen vil jeg være gjest Skrevet 5. april 2006 #1 Skrevet 5. april 2006 Litt inspirert av en annen tråd, hvor kort den en var, stakk det i meg hvor vondt det er om dagen. Jeg elsker en som ikke har de samme følelsene for meg nå. Han vil gjerne at vi skal fortsette å ha sex, men akkurat nå vil han ikke ha et nytt forhold. Han vet alt om hva jeg føler og ønsker. Han sier bare at hvem vet hva som kan skje senere. Og der har håpet vært hele tiden. I mellomtiden må jeg vite at jeg er ikke den eneste han har sex med. Hele greia river meg snart i stykker. Vet at jeg vil høre "hvorfor kommer du deg bare ikke bort" og lignende. Jo, det ville sikkert være det beste. Samtidig er jeg aldeles på knærne etter ham, den jeg alltid har ønsket meg. Har investert så veldig mye av meg selv i dette, jeg sitter igjen helt blottlagt. Hvordan skal jeg klare å si nei? når jeg er den som mer enn noe annet ønsker meg noe mer? Hvordan klare å si nei til å høre stemmen hans, når vi har sex er jeg aldeles i skyene. Er det overhodet mulig at det kunne bli noe mer for oss slik det er? skjer det noengang? Kan ikke få sagt hvor vondt det er å være så forelsket og allikevel så veldig ulykkelig
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #2 Skrevet 5. april 2006 Ikke mange ting som kan være så godt som å være forelsket, men det er søren meg ikke mange ting som kan gjøre vondere heller. Selv er jeg ulykkelig forelsket i ei jeg ikke har lov til å være forelsket i (er gift selv, og sliter med valgets kvaler). Har vært forelsket i snart ett år og det gjør like vondt fortsatt. Håper for din del at han enten tar til fornuft raskt, eller at du klarer å komme deg videre. Du fortjener i alle fall ikke hans oppmerksomhet hvis han ikke kan gi deg mer tilbake enn bare sex. Lykke til!
Gjest gjest nå Skrevet 5. april 2006 #3 Skrevet 5. april 2006 Hmm...hvorfor finner du deg i dette? la ham bruke deg på denne måten...du er da mye mer verdt enn det vel? Du vil vel ikke ha en som utnytter jenter slik? Nei, la ham seilie sin egen sjø, det er hans tap, ikke ditt. Gå videre og lat som om ingeting er skjedd, det er det beste. Kanskje han til og med savner deg....
Gjest svibrentbarn Skrevet 5. april 2006 #4 Skrevet 5. april 2006 Det er derfor du på død og liv må ha han fordi han gjør seg uoppnåelig. Så han har deg i sin hule hånd kommer og tar for seg og forsvinner like fort. Du må slutte å legge deg så forbanna flat for en mann, han bare utnytter deg, utnytter deg, utnytter deg, utnytter deg......... få det inn i hodet.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. april 2006 #5 Skrevet 5. april 2006 Er det overhodet mulig at det kunne bli noe mer for oss slik det er? skjer det noengang? ← Jeg kan hvertfall si deg at det kommer ikke til å skje noe mer for dere så lenge han VET at han har deg rundt lillefingeren sånn som han har nå. Hvorfor skulle han ville noe mer? Han har jo både i pose og sekk. Han kan ha sex med deg og andre uten å være utro. Tror du ikke det er flott for han? Tror du virkelig han vil gi slipp på det når han ikke må? Han får jo "alt" fra deg uten å være forpliktet til noe som helst. Hvis du holder deg helt unna han så kan det hende at han forstår hvor dum han har vært og skjønner hva han har mistet. Kanskje. Før du slutter å gi han i pose og i sekk tror jeg ikke det er noen sjanse for at det blir noe mer. Dessverre.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #6 Skrevet 5. april 2006 Ekkel mann. Der kommer det aldri til å bli noe mer, og om det ble, vil du virkelig HA en som er istand til å behandle folk sånn?? Vedder på at han skryter til kompisene om deg og, hvor dum du er og han kan bare ringe når den står...
Gjest *nurket* Skrevet 5. april 2006 #7 Skrevet 5. april 2006 Jeg vet akkurat hvordan du har det! Er i samme situasjon selv (bortsett fra at vi har kun sex med hverandre). Skjønner godt at det er vanskelig å si nei, og trekke seg unna av han. Klarer det ikke selv dessverre - selv om jeg vet at jeg må gjøre det!! Lykke til, håper vi begge finner styrken til å trekke oss unna
Gjest Jeg med den korte triste tråden Skrevet 5. april 2006 #8 Skrevet 5. april 2006 Vet ikke hva som er verst og best jeg. Jeg ønsket sex med han, men han ville ikke fordi det var kun jeg som var forelsket. Veldig realt gjort av han, han utnyttet ikke situasjonen selv om jeg ønsket det. Det er fryktelig trist å føle kjærlighet for noen man aldri kan få. Men det er litt trøst at vi er flere i samme båt. Håper vi alle treffer en som gjengjelder følelsene våre. Det tror jeg er det eneste som kan få oss til å komme videre og glemme Han.
Püs Skrevet 5. april 2006 #9 Skrevet 5. april 2006 Jeg kan fortelle litt om min tidligere sitvasjon... Kanskje den kan hjelpe litt. Jeg og en utrolig god kamerat av meg hadde et vennskap med noko attåt... for å si det sånn. Dette førte til følelser og nærhet jeg ikke regnet med fra starten. Jeg var nervøs og redd for at han skulle ha andre enn meg. Det hadde såret selv om ikke vi var kjærester. Han reiste på en lengre tur og jeg ble bedre kjent med kammeraten hans, vi begynte å date. Jeg ble betatt.. "Kosekammeraten" min kom hjem fra turen. Jeg skulle fortelle hva som hadde hendt, og avslutte koseforholdet vårt... Det ble ikke godt mottatt. Etter om og men sa han at han ikke kunne ha noe med meg eller kammeraten å gjøre for det ble for vondt for han... Dette ble ultimatet mitt... Jeg hadde noen skikkelig vannsklig dager foran meg. Jeg fant ut at jeg kunne ikke klare meg uten han... Vi er nå samboere på fjerde året, og jeg har aldri angret. Det jeg vil si til deg er at kanskje du må sette et ultimatum for din venn. Så får det briste eller bære. Det er jo faktisk bedre enn ikke å vite noe i det hele tatt. Han er kanskje som meg og trenger en dytt i rompa for å se sine egne følelser.. Uansett, det er en prøvelse å gå igjenom. Lykke til!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 5. april 2006 #10 Skrevet 5. april 2006 Tusen tusen takk for alle svar!! Alle ord jeg virkelig trengte å lese nå Hvorfor jeg lar meg behandle slik..ja, jeg har lurt på dette mange ganger selv. Og jeg som ellers ikke lar meg lett pille på nesen av noen Han har klart det mesterstykket å virkelig komme under huden på meg, og han vet det. Det er ting jeg må innrømme at stemmer med han, fordi om jeg er aldri så forelsket og glad i ham. Han er egoistisk. Og mener at det han vil, det vil han. Punktum. Hvorfor man setter seg selv i en situasjon hvor man blir så brukt det vet jeg ikke. Har prøvd å komme meg unna tidligere, men så henter han meg inn igjen. Og alt dette vet han faktisk, hva jeg føler, hvordan dette føles for meg. Så istedet for å si at vi ikke burde/skal fortsette dette fordi det ikke er fair for meg, så fortsetter han. Så holder det på å komme ganger hvor det blir så drøyt for meg, det han sier eller gjør - holder seg unna en stund, for så å plutselig ta kontakt igjen. Jeg har etter å ha hatt det slik den siste stunden, skrevet til ham og sagt at vi kommer ikke til å ses mer. Det samme skjer hver gang, han svarer ikke der og da - så tar han som sagt kontakt når han regner med at jeg har "kjølt meg ned". Det verste er at jeg av og til tenker at det er jeg som reagerer feil, at han har jo gitt meg "reglene" sine, akkurat som han skulle sagt det selv At det er min feil at jeg sitter med disse følelsene. Samtidig sitter jeg med alle følelsene i takt og klarer ikke å bli kvitt de. Tror dere har rett i at han tenker og tror at han aldri mister meg for det jeg er verdt uansett, jeg har jo vært der har jeg ikke, på tross av alt som har blitt sagt. Kanskje han virkelig skjønner det, viss jeg denne gangen er sterk nok til å holde meg borte på alle måter. At jeg er verdt mer..jo, en skulle tro det. Tidligere var jeg en jente med god selvtillit og selvrespekten i takt. Jeg visste at han på mange måter var den heldige som fikk meg intill seg. Men de tankene er borte og det hele er snudd på hodet, til at jeg er den som ikke får ham og hva sier vel det om meg Jeg grøsser bare jeg skriver disse tingene, men sånn er det bare for meg dessverre. Tusen takk igjen for svarene deres. Og til deg Püs; så heldig du er! det er enda godt å se at det går den rette veien for noen. At det ikke bare er sad stories i slike tilfeller. Hadde enda dette hatt en god slutt for meg og.. Og til deg mannlig gjest; har du tatt noen avgjøresle på hva du skal gjøre, hvem du velger? *nurket*; hvorfor må du holde deg unna? har du og fått høre at det ikke kan bli noe mer nå? Lykke til alle sammen som er i lignende situasjon, jeg tror virkelig ikke de som er i mottakerenden alltid skjønner hva de kunne fått, at det er sant det vi sier om våre følelser. Dessverre
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. april 2006 #11 Skrevet 5. april 2006 Jeg håper du skjønner selv at han ikke er drømmemannen din. Vil du virkelig ha en mann som behandler mennesker på denne måten og er så egoistisk? Tenk deg om. Jeg tror bare du er ganske blind pga forelskelsen.
Abr@xas Skrevet 6. april 2006 #12 Skrevet 6. april 2006 Klart det er veldig komfortabelt for han å si at "hvem vet hva som skjer i fremtiden, bare ikke akkurat nå", mens det eneste han ønsker er sex. Veldig behagelig for han, det. Han har deg på gress, og det vet han.
Gjest *nurket* Skrevet 6. april 2006 #13 Skrevet 6. april 2006 *nurket*; hvorfor må du holde deg unna? har du og fått høre at det ikke kan bli noe mer nå? ← Han har sagt at han ikke ønsker noen kjæreste på nåværende tidspunkt. Vært mye frem og tilbake med tidl samboer. Nylig gått ut av et forhold, barn involvert og hele den greia. Så han har tatt noen steg tilbake, så jeg tviler på at det noen gang blir noe mer igjen . Tenker daglig at jeg må trekke meg unna. Og vi har sagt hadet til hverandre ett par ganger det siste halve året, men vi ender opp med å ha kontakt likevel. Er til å bli smårar av. Og noen sier "hvordan man kan ville ha en gutt som behandler deg slik". Så lenge han spiller med åpne kort, og sier hva han er ute etter (sex). Og man SELV må ta valget om hun vil dette eller ikke. Da syns jeg ikke det har noe med dårlig behandling eller utnyttelse å gjøre. Man har selv tatt valget om å fortsette "forholdet". Lykke til videre.
Gjest Piper Skrevet 6. april 2006 #14 Skrevet 6. april 2006 Hmm...hvorfor finner du deg i dette? la ham bruke deg på denne måten...du er da mye mer verdt enn det vel? Du vil vel ikke ha en som utnytter jenter slik? Nei, la ham seilie sin egen sjø, det er hans tap, ikke ditt. Gå videre og lat som om ingeting er skjedd, det er det beste. Kanskje han til og med savner deg.... ← Hvordna kan du si at han utnytter jenter? Han er jo ærlig, og sier hvor han står. Du kan da virkelig ikke frita jenten for alt ansvar, for hun velger jo selv om hun ønsker å gi han det han vil ha. Til trådstarter: Beklageligvis er det ganske mange jenter som tror de kan få mannen, bare de fortsetter en stund til. Men beklageligvis mener mannen ofte det han sier, og det er det du bør forholde deg til. Om du klarer å forholde deg til han på hans premisser, kan dere fortsette som dere gjør nå. Men gjør dette mere vondt enn godt, da bør du avslutte forholdet. Jeg tror ikke han kommer til å forandre mening, men skulle han gjøre det er det først når du selv har tatt ansvar for din egen lykke. Det vil si når du begynner å sette krav, for det er få menn som ønsker å leve sammen med en "nikkedukke". Det har med respekt å gjøre, og når han vet du er så på knærne etter han, og han får fortsette som han holder på, da har han ikke mye respekt for deg. Men du har ingen resepkt for deg selv heller, så kanskje det er det du bør jobbe med.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 6. april 2006 #15 Skrevet 6. april 2006 Er enig i at jeg selv har ansvar midt oppi alt dette. Klart jeg har, det er ingen som holder en pistol til hodet mitt og truer meg. Men kombinasjonen av hvordan han er og hva jeg føler, gjør at det har vært veldig vanskelig å komme seg bort. Han er ikke helt snill i forhold til andres følelser kontra hva han kan få ut av situasjonen. Han tar bare han, så er det ikke så farlig hvordan dette er for den andre. En ting er det nå, hvor han kan si at akkurat nå vil han bare ha sex. Men det hele startet ikke slik, jeg vet han brukte meg for det han trengte der og da mens jeg gikk med tanker om at dette var mer. De gangene jeg har tydelig sagt til ham at jeg ikke vil mer, respekterer han ikke det. Ser dette selv nå, at det ikke er likevekt i dette i det hele tatt. Og om han skulle mene at det bare er nå han ikke vil ha et forhold, da er det en ting. Men om han sier det, kun for å holde meg på gress, ventende, mens han i mellomtiden kan få sex, da er vel ikke det akkurat fint gjort. Fordi om jeg ikke kan stille noen krav siden vi bare har sex, er tanken på at han er med andre ikke en god en
Amber Skrevet 6. april 2006 #16 Skrevet 6. april 2006 Ja her er vi flere i samme båt ja Kanskje vi skal utveksle erfaringer? Noen som har lyst til å snakkes på PM..? Trådstarter bla?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå