AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Er en jente på 27 år som jeg har hatt crush på i over 10 år. Fortalte hun dette nylig da vi nå møtes av og til pga en felles hobby vi har. Jeg har i noen uker nå kommet med noen overraskelser og skrevet et lite kjærlighetskort med to stk roser, for å hinte til følelsene mine. For min del så kunne jeg ikke tenkt meg å gjøre dette med noen andre. Og synes hun fortjener å vite om det, når det betyr så mye for meg. Hun har blitt veldig glad for jeg har kommet med. Men hun sier at fordi hun har leddgikt og det er div ting i livet hun må finne ut av, så har hun ikke hatt energi til å gi noe tilbake, eller møtes ute for en middag etc. Hun føler at det er ting hun må finne ut av før hun kan tenke på å gi 100% i et forhold. Jeg skjønner dette veldig godt og har prøvd å vise forståelse for dette, fordi jeg har så stor respekt for hun. Har følt at dette er en liten 90-talls romanse, og ikke noe av det tullet som finnes mye av i dag. Jeg er genuint interessert i å bli bedre kjent, og det er samme for meg om det blir på hennes premisser. Men blir usikker på de signalene hun gir meg nå, og vet at 95% av alle guttene hadde tatt hintet og «gått videre» til neste og prøvd på lykken der. Men jeg vil ikke det. Jeg vil egt bare fortelle hun at hun får meg til å glemme alle andre. Og hun er faktisk det nydeligste mennesket jeg har sett. Og hun har et så vanvittig godt hjerte. Men man kan ikke si alt dette nå i 2026. Det er så klisjé. Hva bør jeg gjøre her? Vil ikke gi opp noe som man kanskje føler én eller to ganger i livet. Hilsen gutt 27 år. Anonymkode: fe07d...bdf 2
Lorian Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg vil egt bare fortelle hun at hun får meg til å glemme alle andre. Og hun er faktisk det nydeligste mennesket jeg har sett. Og hun har et så vanvittig godt hjerte. Men man kan ikke si alt dette nå i 2026. Det er så klisjé. Hva bør jeg gjøre her? Vil ikke gi opp noe som man kanskje føler én eller to ganger i livet. Hilsen gutt 27 år. Anonymkode: fe07d...bdf Jeg syntes du skriver veldig fint om denne jenta som du er så betatt av. Men det høres ut som at hun ikke er helt klar for noe forhold i livet sitt enda. Kan dere ikke være venner? Et godt vennskap er et fantastisk fundament i et potensielt forhold. Bare tenk videre på hvordan du kan være en god venn for jenta du liker så godt. ❤️ PS. Du kan si akkurat hva du vil og slutt å bruk ordet Klisjé. 2 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Ville sluttet å omtale meg selv som gutt og hun som jente… Dere er 27! Anonymkode: 10016...2ff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå