Gå til innhold

Morgenlevering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Testet Morgenlevering for første gang i dag. Er syk og ønsket meg noe godt på døra. Bestilte to kanelboller med vaniljekrem fra Håndverksbakeriet.. Kom på døra som avtalt. Voldsom innpakning for stor plastpose og to bokser en stor og en mindre...

.. ble umiddebart skuffa. Så ike særlig fristende ut - og ikke særlig ferske. Det stod på pakken at man anbefalte å varme dem et par minutter i ovnen. Gjorde så og et det var jo greit nok - men synes ikke konseptet er ideelt når man må varme opp maten, det blir jo da omtrent som å kjøpe halvstekt... 

Hører gjerne på andre erfaringer. 

Anonymkode: a9636...662

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo begrenset hvor ferskt det blir med dette konseptet. Vil du ha helt fersk bakst er foodora/wolt bedre.

Anonymkode: f84bd...646

• Liker 2
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd 

Anonymkode: 4d51b...674

Skrevet

Morgenlevering varierer jo etter hvor en bor, og da hvor en får varene fra. De skal jo være ferske og fine, men det er også kjent at gjærbakst er best med en gang, og en liten runde i ovnen kan heve smaken på gjærbaksten. 

Jeg kjenner ikke til det bakeriet, men så de hadde veldig rimelige priser på enkelte ting. Det kan være de har snill prising ellers så kan det være de ikke er i topp klasse, men mer midt på tre. Bare så det er sagt så så ikke ut som en dårlig plass, og de hadde mye på menyen som så godt ut 😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Testet Morgenlevering for første gang i dag. Er syk og ønsket meg noe godt på døra. Bestilte to kanelboller med vaniljekrem fra Håndverksbakeriet.. Kom på døra som avtalt. Voldsom innpakning for stor plastpose og to bokser en stor og en mindre...

.. ble umiddebart skuffa. Så ike særlig fristende ut - og ikke særlig ferske. Det stod på pakken at man anbefalte å varme dem et par minutter i ovnen. Gjorde så og et det var jo greit nok - men synes ikke konseptet er ideelt når man må varme opp maten, det blir jo da omtrent som å kjøpe halvstekt... 

Hører gjerne på andre erfaringer. 

Du bør jo være glad du fikk noe overhodet. Mange (de fleste) gjør nemlig ikke det. En kjapp kikk på Trustpilot sier det meste…

Anonymkode: dc859...e86

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Du bør jo være glad du fikk noe overhodet. Mange (de fleste) gjør nemlig ikke det. En kjapp kikk på Trustpilot sier det meste…

Anonymkode: dc859...e86

Ja, var litt skeptisk - men jeg har papiravis på døra - så regner med det gikk bra. 

Forstår jo ellers at det ikke kan være veldig ferskt når det skal sendes et stykke, pakkes og så skal det jo utsettes for en del kulde så det blir nok litt kaldt også.... 

.. litt artig å teste, men som nevnt litt skuffa. Grei pris da - 129 kr for 2 boller inkludert levering. 

Skrevet

Hadde ikke giddet å bruke morgenlevering for et par boller, da hadde jeg heller ventet til bakeriene er åpne og brukt Wolt/foodora. 

Jeg sender og mottar morgenlevering titt og ofte (i gave/oppmerksomhet-sammenheng) da er det gjerne frokostpakker med boller, rundstykker, pålegg, juice osv. Helt toppkvalitet er det ikke alltid men synes overall det er bra!

Anonymkode: 2e1a1...a89

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...