AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:23 #1 Skrevet tirsdag kl. 16:23 Noen som hat erfaringer med Zyprexa eller Abilify? Var effekten god, fikk du bivirkninger? Anonymkode: 20a04...775
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:44 #2 Skrevet tirsdag kl. 18:44 Jeg har gått på zyprexa og har en resept på abilify men har ikke prøvd det. Likte ikke zyprexa. Den klusset til søvnen min og det føltes som om den "etset" inne i hodet og tankene ble liksom døllere av det også så jeg går ikke på den lenger. Antipsykotika er oppskrytt en svindel uansett, dessuten var jeg egentlig ikke psykotisk men ble angrepet med elektromagnetiske våpen av CIA eller noe. Anonymkode: 8db26...d61 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:49 #3 Skrevet tirsdag kl. 18:49 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har gått på zyprexa og har en resept på abilify men har ikke prøvd det. Likte ikke zyprexa. Den klusset til søvnen min og det føltes som om den "etset" inne i hodet og tankene ble liksom døllere av det også så jeg går ikke på den lenger. Antipsykotika er oppskrytt en svindel uansett, dessuten var jeg egentlig ikke psykotisk men ble angrepet med elektromagnetiske våpen av CIA eller noe. Anonymkode: 8db26...d61 Fantastisk 🤣 Anonymkode: 1b6aa...445
AnonymBruker Skrevet i går, 07:46 #4 Skrevet i går, 07:46 Går fast på abilify, har ingen bivirkinger. Har diagnosen schizoaffektiv lidelse, så det er psykoseforebyggende og gjør att jeg fungerer i både familieliv og jobb. Anonymkode: 23358...0fa
Purple_Pixiedust Skrevet 21 timer siden #5 Skrevet 21 timer siden Gikk på Zyprexa en periode. Den hjalp mot det den skulle hjelpe mot, men jeg ble så sulten av den at jeg sluttet. Abilify hadde ingen effekt på meg. Nå bruker jeg Xeplion med god effekt. Går ned i vekt på den også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå