AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Dersom 3. verdenskrig truer, ville du da pult alle som vil ha deg frem til dommedag? Anonymkode: a7f16...9ed
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden starken skrev (3 minutter siden): Nei? Dommedag? hvis du visste at det blir verdenskrig... Anonymkode: a7f16...9ed
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden Nei! Det er en vanvittig tanke. Anonymkode: 77ce4...1c5 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Skrevet 12 timer siden Selvfølgelig ikke! Håper du at du skal få deg noe? Anonymkode: 63314...c8d
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Dersom 3. verdenskrig truer, ville du da pult alle som vil ha deg frem til dommedag? Anonymkode: a7f16...9ed Ville fremdeles vært så kresen på utseende at de aller fleste ville fått nei av meg. Anonymkode: a942a...b33 1 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei! Det er en vanvittig tanke. Anonymkode: 77ce4...1c5 Pulingen eller ww3? Anonymkode: c68cc...1e5
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Skrevet 11 timer siden Tankene mine hadde vært på helt andre ting enn en ussel kukk. Anonymkode: ab8bc...efb 2 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Skrevet 11 timer siden Ja, hvorfor ikke, kunne latt menn få bruke kroppen min da Anonymkode: 10d05...6d3
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Skrevet 11 timer siden Nei. Da ville jeg funnet på noe annet en det jeg kan gjøre til dagen. Når det er sagt virker det som om det er et vanlig middel i krig. Anonymkode: e5f7d...658
kaninkatt Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden Nå som det er på vei til 3. verdenskrig bruker jeg mest tid på venner og familie. Det er de som betyr mest når verden går under. Kanskje den viktigste lærdommen jeg har fra en film ved navn Don't Look Up. 1 1
Flammen12 Skrevet 2 timer siden #14 Skrevet 2 timer siden 14 minutter siden, kaninkatt said: Nå som det er på vei til 3. verdenskrig bruker jeg mest tid på venner og familie. Det er de som betyr mest når verden går under. Kanskje den viktigste lærdommen jeg har fra en film ved navn Don't Look Up. Det vil ikke bli noe 3. verdenskrig.
Mardina Skrevet 1 time siden #15 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dersom 3. verdenskrig truer, ville du da pult alle som vil ha deg frem til dommedag? Anonymkode: a7f16...9ed Nei. Hvorfor skulle jeg ha gjort det? 😳
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Skrevet 1 time siden Hvis dette var drømmen hadde jeg gjort det uavhengig av 3 verdens krig eller fred. Veldig stakkarslig liv å leve hvis mann ikke tillater seg å leve slik mann vil utenom hvis 3 verdenskrig er rett rundt hjørnet. Anonymkode: 043d9...727
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Skrevet 1 time siden Nei. Absolutt ikke. Anonymkode: 5993b...34c
Bamseklemmer Skrevet 21 minutter siden #18 Skrevet 21 minutter siden Den 21.12.2012 skulle det jo bli dommedag, iflg Maya kalenderens slutt.. Da ble jeg også lurt til å pule vilt.. men men, jeg klarer jo ikke å si nei til sex😇
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden #19 Skrevet 3 minutter siden Sex er altfor uviktig for meg til at jeg i det hele tatt hadde tenkt på det... Anonymkode: 6afb4...0e2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå