Gå til innhold

Appelsiner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått skikkelig dilla på appelsiner, men synes det er så stor forskjell på kvaliteten. Er det noen som vet hvilken butikkjede som har de søteste og saftigste appelsinene

Anonymkode: c7690...397

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper mine på Kiwi og er happy lokalt.

Anonymkode: d5e98...764

Skrevet

For meg varierer det en del. Har vært heldig og uheldig både på Kiwi, Meny, Joker, Extra og Rema. Cevita er likevel merket jeg jevnt over er mest fornøyd med og det fører ihvertfall Norgesgruppen. 

• Nyttig 1
Skrevet

Det varierer litt - men akkurat nå synes jeg lokal Rema (Oslo) har de klart beste. Har kjøpt Cevita-appelsiner på Kiwi og flere av disse har vært tørre og til dels dårlige... 

Jeg pleier spise 1-2 om dagen nå. Har de i kjøleskapet og skjerer i båter når jeg vil ha noe friskt og godt. 

Anonymkode: 5f77a...c93

Skrevet

Kjøper ofte et par. Handler et par dager i uken og kjøper evt mer fra samme butikk om jeg er fornøyd. Varierer. 

Anonymkode: f1701...f02

Skrevet

Jeg synes det har vært en del dårlige appelsiner de siste par årene. Appelsinene på Rema, hvor jeg handler oftest, er i alle fall høyst variable, for å si det mildt. 

Det er stort sett bare Cevita-appelsinene som har jevnt god kvalitet. De har jeg kjøpt hos Spar, men det er mulig de andre kjedene i Norgesgruppen også har Cevita.

Anonymkode: 6ff0d...4dc

Skrevet

Synes det har lite med butikk å gjøre, og mer tid på året. Nå i januar til mars er appelsinene ekstra gode rett og slett. tror de er i sesong nå, så gode uansett hvor jeg kjøper de. Resten av året er de ofte mye tørrere synes jeg. 

Anonymkode: 87d68...2ae

• Liker 3
Skrevet

Coop har noen svingode røde appelsiner (tidligere kalt blodappelsiner).  

Anonymkode: ac881...fd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...