AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:02 #1 Skrevet tirsdag kl. 13:02 Jeg har fått skikkelig dilla på appelsiner, men synes det er så stor forskjell på kvaliteten. Er det noen som vet hvilken butikkjede som har de søteste og saftigste appelsinene Anonymkode: c7690...397
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:05 #2 Skrevet tirsdag kl. 13:05 Kjøper mine på Kiwi og er happy lokalt. Anonymkode: d5e98...764
Daisy-love Skrevet tirsdag kl. 16:43 #3 Skrevet tirsdag kl. 16:43 For meg varierer det en del. Har vært heldig og uheldig både på Kiwi, Meny, Joker, Extra og Rema. Cevita er likevel merket jeg jevnt over er mest fornøyd med og det fører ihvertfall Norgesgruppen. 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:44 #4 Skrevet tirsdag kl. 16:44 Det varierer litt - men akkurat nå synes jeg lokal Rema (Oslo) har de klart beste. Har kjøpt Cevita-appelsiner på Kiwi og flere av disse har vært tørre og til dels dårlige... Jeg pleier spise 1-2 om dagen nå. Har de i kjøleskapet og skjerer i båter når jeg vil ha noe friskt og godt. Anonymkode: 5f77a...c93
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:43 #5 Skrevet tirsdag kl. 19:43 Kjøper ofte et par. Handler et par dager i uken og kjøper evt mer fra samme butikk om jeg er fornøyd. Varierer. Anonymkode: f1701...f02
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:47 #6 Skrevet tirsdag kl. 19:47 Jeg synes det har vært en del dårlige appelsiner de siste par årene. Appelsinene på Rema, hvor jeg handler oftest, er i alle fall høyst variable, for å si det mildt. Det er stort sett bare Cevita-appelsinene som har jevnt god kvalitet. De har jeg kjøpt hos Spar, men det er mulig de andre kjedene i Norgesgruppen også har Cevita. Anonymkode: 6ff0d...4dc
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:59 #7 Skrevet tirsdag kl. 20:59 Synes det har lite med butikk å gjøre, og mer tid på året. Nå i januar til mars er appelsinene ekstra gode rett og slett. tror de er i sesong nå, så gode uansett hvor jeg kjøper de. Resten av året er de ofte mye tørrere synes jeg. Anonymkode: 87d68...2ae 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:57 #8 Skrevet onsdag kl. 16:57 Coop har noen svingode røde appelsiner (tidligere kalt blodappelsiner). Anonymkode: ac881...fd0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå