Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Revenka
Skrevet

Når man prøver å bli gravid, kan man legge inn data på en nettside, når man har mensen osv.. og få opp sånn ca når man har EL? Hvor finner jeg en slik nettside? har du en å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

denne bruker jeg oxo, og er veldig bra side! lykke til

Skrevet

www.fertilityfriend.com

Gjest Gjest
Skrevet
Når man prøver å bli gravid, kan man legge inn data på en nettside, når man har mensen osv.. og få opp sånn ca når man har EL? Hvor finner jeg en slik nettside? har du en å anbefale?

www.babyverden.no

Venstre side - eggløsningskalkulator :)

Skrevet

Jeg liker Fertility Friend. Der legger jeg inn tempen daglig, noterer type utflod, mensen og andre snertne detaljer. Praktisk.

Gjest Gjest
Skrevet

http://www.perimon.com

Denne bruker jeg. De første månedene er gratis, deretter må du betale om du ønsker å fortsette. Men det er ikke store beløp det dreier seg om. Liker denne siden veldig godt!

Gjest Revenka
Skrevet

Takk. Skal ikke begynne å prøve nå med en gang, men har sluttet på prevensjon. Blir kondom inntil videre. Men veldig spennende å følge med. Greit å ha syklusen i system før vi begynner.

Gjest Godjenta79
Skrevet
Takk. Skal ikke begynne å prøve nå med en gang, men har sluttet på prevensjon. Blir kondom inntil videre. Men veldig spennende å følge med. Greit å ha syklusen i system før vi begynner.

Samme her også, jeg er klar som et egg for barn nå, og vil ha syklusen i orden, slik at når kjærestem nin sier ok er jeg ready for action :)

Fint å få så mange tips om sider!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...