Lykketrollet Skrevet 5. april 2006 #1 Skrevet 5. april 2006 Jeg har så lyst på et bryllup hvor folk føler seg vel, hvor ting ikke er for høytidelige og "etter boka"... så jeg kunne tenkt meg til å ha en "lek" eller noe i den duren hvor man fikk løsnet litt på stemningen. Jeg vil at folk skal le og ha det gøy! Har dere noen forslag?
marsy Skrevet 5. april 2006 #2 Skrevet 5. april 2006 har bare opplevd en lek i forbindelse med bryllup. da ble brudeparet stilt opp rygg mot rygg, tok av seg skoene slik at begge holdt en brudesko og en brudgom sko i hendene De fikk da spørsmål som f.eks. "hvem gjør mest husarbeid" osv. og skulle holde opp skoen på den de syntes passet til beskrivelsen... Det var forloverne som hadde laget spørsmålene, og det ble noen morsomme situasjoner, som at begge selvfølgelig påsto at de selv var flinkest til å vaske hjemme Det fikk ihverfall latteren litt i gang
Marililja Skrevet 5. april 2006 #4 Skrevet 5. april 2006 (endret) har bare opplevd en lek i forbindelse med bryllup. da ble brudeparet stilt opp rygg mot rygg, tok av seg skoene slik at begge holdt en brudesko og en brudgom sko i hendene De fikk da spørsmål som f.eks. "hvem gjør mest husarbeid" osv. og skulle holde opp skoen på den de syntes passet til beskrivelsen... Det var forloverne som hadde laget spørsmålene, og det ble noen morsomme situasjoner, som at begge selvfølgelig påsto at de selv var flinkest til å vaske hjemme Det fikk ihverfall latteren litt i gang ← Den leken har jeg også vært vitne til i bryllup. Da ble det gjort i forbindelse med kaffen. Det var ganske stor suksess, mye latter. Var morsomt når de begge påsto at de gjorde mest/er flinkest osv. til en sak. Endret 5. april 2006 av Marililja
kitekatt Skrevet 5. april 2006 #5 Skrevet 5. april 2006 har bare opplevd en lek i forbindelse med bryllup. da ble brudeparet stilt opp rygg mot rygg, tok av seg skoene slik at begge holdt en brudesko og en brudgom sko i hendene De fikk da spørsmål som f.eks. "hvem gjør mest husarbeid" osv. og skulle holde opp skoen på den de syntes passet til beskrivelsen... Det var forloverne som hadde laget spørsmålene, og det ble noen morsomme situasjoner, som at begge selvfølgelig påsto at de selv var flinkest til å vaske hjemme Det fikk ihverfall latteren litt i gang ← Jepp, har også sett den i bryllup. Kjempemorro!
Lykketrollet Skrevet 5. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2006 Tusen takk for tips! Skal tipse toastmasterene mine! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå