HMSP Skrevet 25. november 2002 #1 Skrevet 25. november 2002 er noen innlegg som var forsvunnet. Så selv om problemene skulle vært over har jeg nå stengt den gamle og åpnet en ny tråd. - moderator xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Lereè Skrevet: 25 Nov 2002 18:00 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Milla skrev: Lereè skrev: Og så, til Milla: Det virker som du kan litt om dette derfor spør jeg. Er det mulig å gjøre noe med blå negler? Tror du det går ann å pynte på den, eller skjule det på en måte, på bryllupsdagen? Vel, hvis du vil skjule den blå neglen med lakk så må den være veldig mørk, mesten mørk brgunder- eller vinrød. Jeg tror ikke du kan støpe nye negler oppå en negl som er skadet og skal falle av men det kan du spørre en negledesigner om. Muligens kan de sette på en falsk tipp. Jeg tror det enkleste er å få en negledesigner til å pent file og lakke neglene dine i en mørk farge, dette blir lekkert hvis du sørger for mørerøde roser el. lign. i buketten din slik at du igjen får en "helhet" (jeg bruker dette uttrykket veldig mye om bruder). Milla Takk for gode råd Håper den holder seg på, så blir det lettere. Og så får jeg prøve å passe puselankene fremover så jeg ikke får flere blå.... Lereè Imax Skrevet: 25 Nov 2002 19:43 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Jeg har allerede sagt hva jeg mener her inne, men vil bare si følgende: Utrolig bra diskusjon dette her synes jeg! Endelig en link på bryllupssidene som det er litt uenighet om! Selv om jeg har meninger om profesjonell sminking, negler osv, så ser jeg nå at det er mange gode grunner for og mot! Det er bra. Nå er jeg ikke så skråsikker lenger! Til Milla: Jeg er ikke helt enig med deg (som du ser av diskusjonen), men jeg må si at det er UTROLIG at du får hatmail! Det er uholdbart. Stå på! Det må da være lov til å si sin mening og være uenig uten å bli utsatt for trusler!!!
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #3 Skrevet 29. april 2006 Hvem i all verden er det som leter fram sånne eldgamle ting? :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2006 #4 Skrevet 29. april 2006 Hvem i all verden er det som leter fram sånne eldgamle ting? :klø: ← Sikkert noen som trengte råd om negler, men det dummeste vi gjør nå er vel å hause oss opp over at nok en eldgammel Millatråd er kommet på banen. La det heller ligge så vil de som tydeligvis har moret seg godt de siste dagene gå lei. Det er i grunnen ganske enkel barnepsykologi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå