Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #1 Skrevet 5. april 2006 Jeg liker ham utrolig godt. Han vil ikke annet enn å pule. Det er vanskelig å si nei...
Gjest Piper Skrevet 5. april 2006 #2 Skrevet 5. april 2006 Om det eneste han vil er å ha sex, bør du kanskje tenke på hva du egentlig ønsker ut av dette. Tror du at dere kommer tettere, fordi dere har sex? Tror du han blir mer glad i deg, fordi dere har sex? Om du sier nei, tror du han da vil miste interessen for deg? Og skulle han gå sin vei, hva har du egentlig tapt?
Gjest Gjesta Skrevet 5. april 2006 #3 Skrevet 5. april 2006 (endret) Huff, dette burde du tenke godt gjennom.. Dette er bare meg, men min erfaring er at når en mann har sagt det, da vil han virkelig bare det.. Om du fortsetter å ha sterke følelser for ham, kan du lett ende opp med å bli værende i situasjonen samtidig som du håper på mer, som kanskje aldri kommer. DET er ikke en fin plass å være for deg. Hadde jeg vært deg ville jeg virkelig spurt meg selv hvor mye han betyr for deg. Ville du blitt såret om han har sex med andre og? hva med den dagen han eventuelt sier til deg at han har truffet en annen som han liker mer, som han vil ha mer enn bare sex med. Så lenge han sier dette til deg på forhånd, er dette en vinn-vinn situasjon for ham. Men ikke nødvendigvis for deg. Lykke til! Endret 5. april 2006 av sjarmtroll
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #4 Skrevet 5. april 2006 Gled deg selv og han å la han få leke litt med fitta di da vel. Han får kosen han ønsker og du får kun vite hvordan han er å ligge med når du prøver. Sider du nei takk, spiller kostbar, så kommer du trolig til å lure resten av livet på hva du gikk glipp av.....
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #5 Skrevet 7. april 2006 Vi har allerede ligget sammen noen ganger, mens jeg fremdeles trodde det kunne bli noe. Det er dette patetiske håpet om at jeg kanskje kan vinne ham over tid, selv om jeg vet 90 % sikkert at det aldri skjer. Samtidig er det er fantastisk å kunne ha ham innimellom, om enn bare for et par timer om gangen...
Diktern Skrevet 9. april 2006 #6 Skrevet 9. april 2006 Du bør holde deg unna denne mannen før du mister sjølrespekten. Ikke vær tilgjengelig for ham når det behager ham å ha sex med deg!
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #7 Skrevet 9. april 2006 Du har jo helt klart selvinnsikten her, du virker klar over at du kunne funnet deg noen som har samme planer som deg, og som ikke bare "bruker" deg til sex. Du vil kanskje bare få bekreftelse på at du har rett, og at vi her er enige med deg. Det er vi nok! -Lluvy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå