AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:49 #1 Skrevet mandag kl. 20:49 Hei Hva synes dere om en skjorte/bluse I silke eller sateng? Er det å pynte seg, eller er dette et helt vanlig antrekk I det daglige? Anonymkode: 80177...540
Summeer Skrevet mandag kl. 20:56 #2 Skrevet mandag kl. 20:56 Begge deler. Kan fint dresses opp med dressbukse og høye hæler eller ned med sneakers og jeans.
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:58 #3 Skrevet mandag kl. 20:58 Silke - ja, det er eksklusivt. Sateng - nei, det er dårlig kvalitet, dårlig stoff. Anonymkode: c8cd1...b29
Thyra Skrevet tirsdag kl. 06:20 #4 Skrevet tirsdag kl. 06:20 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Silke - ja, det er eksklusivt. Sateng - nei, det er dårlig kvalitet, dårlig stoff. Anonymkode: c8cd1...b29 Ikke alle har råd til eksklusive klær. De kan likevel pynte seg. En bluse i sateng med pent tilbehør er absolutt å pynte seg! AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei Hva synes dere om en skjorte/bluse I silke eller sateng? Er det å pynte seg, eller er dette et helt vanlig antrekk I det daglige? Anonymkode: 80177...540 Jeg bruker ihvertfall ikke bluser til hverdags. Litt avhengig av yrke er det vel en del som bruker slike klær på jobb. Jeg har noen sateng bluser jeg er veldig glad i. Bruker dem til svarte dressbukser. Sjelden jeg pynter meg mer enn det. Ellers så tenker jeg at bluse er mer pyntet enn skjorte.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 06:40 #5 Skrevet tirsdag kl. 06:40 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Silke - ja, det er eksklusivt. Sateng - nei, det er dårlig kvalitet, dårlig stoff. Anonymkode: c8cd1...b29 Hva mener du? Silke er et stoff. Sateng er en vevemetode. Jeg har flere plagg i silke-sateng. Merkelig å uttale seg så bastant om eksklusivitet når man ikke har peiling. Anonymkode: 17d96...587 6 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:11 #6 Skrevet tirsdag kl. 14:11 Jeg kan fint gå i silkebluse med kasjmirgenser over og dongeribukse på jobb, men også bruke den samme silkeblusen når jeg pynter meg. Anonymkode: 0f4b0...bf7
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:47 #7 Skrevet tirsdag kl. 15:47 Jeg bruker silke skjorte og bluser til daglig. Sateng bruker jeg ikke. Anonymkode: adf6d...b1f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå