AnonymBruker Skrevet 19. januar #1 Skrevet 19. januar I går kveld tok jeg Laxoberal dråper, for jeg har vært litt forstoppet. Dosering var 10-20 dråper, og jeg tok 7. I natt våknet jeg av noen voldsomme kramper i magen, det var helt intenst. Klarte å komme meg på badet, men lå i fosterstilling på gulvet og gjorde pusteøvelser. Minnet seriøst om rier, har ikke hatt slike smerter siden fødsel for 8 år siden. Er det andre som har opplevd så intens reaksjon på Laxoberal? Anonymkode: 36001...532 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar #2 Skrevet 20. januar Ja, fikk skikkelige kramper i magen på morgenen, men etter alt kom ut, var bra igjen. Anonymkode: 85627...94e 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar #3 Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, fikk skikkelige kramper i magen på morgenen, men etter alt kom ut, var bra igjen. Anonymkode: 85627...94e Ja, det ga seg etter 30 minutter og to doturer for min del også. Men smertene var så intens, at jeg ikke kommer til å tørre å ta det igjen. Anonymkode: 36001...532
AnonymBruker Skrevet 20. januar #4 Skrevet 20. januar Har samme erfaring her. Helt forferdelig! Anonymkode: 8366e...abf
AnonymBruker Skrevet 20. januar #5 Skrevet 20. januar Ja, merker det godt. Men om man må ta det ofte blir det bedre (og du må kanskje ta flere dråper). I begynnelsen tok jeg 7, så 10, så 15 og nå kan jeg ta opptil 20 om jeg er helt tett. Tar dråper hver 3. dag og om jeg har god bevegelse i tarmen holder det med 10 på natta. Så går jeg på do på morgenen 2-3 dager og alt er greit. Noen ganger må jeg ta kveldsdose i tillegg om ingenting skjer. Om ikke det kommer da går jeg opp til 15 på neste morgendose.. ut skal det 🙈 Anonymkode: 8adb9...b80
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå