AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Ønsker tips til helt konkrete merker/modeller bukser dere anbefaler som dere selv har god erfaring med til alle anledninger der jeans fort blir litt for lite formelt. Jobbsammenheng og mer festlig anledning. (Normalvektig 30-årig kvinne) Anonymkode: 5bae0...b2f
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Five units har flere modeller jeg liker veldig godt og bruker på jobb/fest. Husker ikke akkurat navnet på modellen.. Anonymkode: 1a3cb...511 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Er ikke det bare å kjøpe en dressbukse? Anonymkode: d9675...df4
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Madlady har behagelige dressbukser i alle former og farger. Anonymkode: 5e38c...ee6
Summeer Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Selected femme sin rita midwaist wide pant sitter pent på datteren min (30% på getinspired nå). Hun bruker ikke kjole, så pent er disse og bluse/ skjorte og hæler. Jeg er så lav at jeg bruker stella kick flare fra inWear.
gatelykt Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Helt konkret tips: Hepburn pants fra Dianas salonger! Eller hva som helst med litt høyt liv og rett/vid fasong etter dine preferanser. Halvglatte stoffer som ikke krøller er finest. Vil også anbefale å styre unna dressbukser med press. Hvis du ikke er fryktelig glad i, og flink til, å stryke klær, blir de fort mindre presentable.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå