Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #1 Skrevet 5. april 2006 Jeg skal ikke gifte meg før neste sommer, men jeg har lyst til å titte litt på hva som finnes på markedet. Har i utgangspunktet ikke tenkt til å prøve noen kjoler ennå. Defor lurte jeg på om man må bestille time kun for å titte? Ringe til Kristins i Lillestrøm nå, men de har jo stengt på onsdager, derfor spørr jeg dere i stedet. Må jeg ringe i morgen å avtale time for å titte litt på fredag?
lil Skrevet 5. april 2006 #2 Skrevet 5. april 2006 Jeg har gått og kikket i flere salonger uten time. Men jeg tror nok det kommer litt an på hvilken dag og sånt. Lørdag formiddag er sikkert ingen lur ide.. Men ring å bestill en time, så får du svar på det du vil. Si at du bare skal kikke, så sier de kanskje at du bare kan komme
Gjest Binna Skrevet 5. april 2006 #3 Skrevet 5. april 2006 Jeg og forlovern var innom en utleie- salong og tittet. Det var helt greit for dem. Følte kanskje jeg tråkka litt oppå den som hadde bestilt prøvetime, liten butikk.. Må nok ringe for å prøve dem hvertfall.
Grooo Skrevet 5. april 2006 #4 Skrevet 5. april 2006 Fikk sure blikk og kommentarer i Oslo-området når jeg dukket opp uten timeavtale, men i Østfold forstod de knapt hvorfor jeg ringte når jeg ville gjøre avtale på forhånd for det var jo bare å komme innom for å titte *ler*
*Emma* Skrevet 5. april 2006 #5 Skrevet 5. april 2006 Kommer ann p hvor du skal tror jeg. Som Gro sier er det vanlig å bestille time i Oslo mens feks i Østfold kan man bare komme innom. Jeg har prøvd kjoler både i Moss og Fredrikstad og hadde ikke time noen av stedene. Men du burde prøve også - ikke bare se. Fordi man får ofte et helt annet inntrykk av kjolene når man har dem på. Noen er fine på stativet og ikke på deg og andre ser kjipe ut når de henger der men sitter nydelig på. Dessuten er faktisk mange tidlig ute. Da jeg prøvde kjoler i Moss for over 1 mnd siden var det allerede folk som hadde leid til august 2007!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå