AnonymBruker Skrevet 21. januar #21 Skrevet 21. januar Elena77 skrev (22 timer siden): Dette kommer til å eskalere Jo mer du pirker på han, jo mer blir han trigget til gi f. Og kanskje gjør ting for å irritere deg tilbake. Hvem vet hva han har tatt på som du ikke vet og du får enda mer tanker i hodet på ting han kanskje har tatt på og sirkuset er i gang. Tenk på hva alle mennesker i verden har tatt på i butikken, på bussen m.m. Ja, du er rigid og må slappe litt mer av. Blir du syk, så blir du syk. Det går over. Om du har farlig allergi er det selvfølgelig en annen sak, som f.eks cøliaki og nøtteallergi. Da må du uansett separere alt som kan være potensielt farlig for deg på kjøkkenet og streng instruks hengende på veggen. Og familien er velinformert om dette slik at de kan ta hensyn. Men de kan ikke ta hensyn til din hysteriske bakterieangst, for den er din og du selv som må håndtere. Dersom jeg blir syk blir jeg veldig syk og veldig lenge. Det funksjonsnivpet jeg har i dag blir redusert kraftig i månedsvis. Anonymkode: 212b5...40b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå