Gå til innhold

Dilemma

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har veldig (!) lyst til noe, men er redd det er en dårlig idé (eller er jeg bare pysete?). Men det jeg egentlig vil er å ha en ONS med en person.

Både han og jeg er single, MEN: Jeg og kjæresten har egentlig bare pause. Det var han som ville det. Så hva er min status egentlig? Og han jeg har lyst på er eksen til en venninne, som slo opp med han fordi de ikke passet samme (og alt hun fortalte meg er det som gjør at jeg vil ha han). Og for det tredje et vi kolleger, men på annen avdeling og etasje men likevel.

Mange ting som advarer her, men ingen store ting?? Ikke metoo, ikke utroskap? Og dette skal ikke være mer enn et par ganger kanskje, og helt diskret. Feil likevel??? Eller??

Anonymkode: cd453...442

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt inntrykk er at en "pause" innebærer akkurat det; en liten pause fra hverandre med mindre kontakt osv. Altså ikke slutten på eksklusivitet, med mindre dette er noe som eksplisitt har blitt sagt. 

Nå vil jeg dog si at det høres ut som at dette forholdet er ferdig i ditt hode, i og med at du har "veldig (!)" lyst til å ligge med noen andre og siden du omtaler deg selv som singel. Hadde nok rådet deg til å gjøre det slutt med typen om du skal ligge med denne fyren, eller høre med kjæresten om dere fortsatt er eksklusive eller ikke før du vurderer å gjøre noe.

Anonymkode: 77bb3...196

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Trenger du tillatelse til å lære noe om deg selv? Uansett hva du velger her så vil du lære noe om egne grenser og verdier som du besitter. Også må du forstå at alle valg får konsekvenser, gode som vonde, og ikke alltid slik du hadde sett for deg. 
Uansett vil jeg anbefale deg å gjøre det som føles riktig for deg, og ta den lærdommen og de konsekvenser det får. Med andre ord, ligg eller la være - your choice

Anonymkode: e61ce...eb3

Skrevet

Jeg og en tidligere eks hadde også «pause». I «pausen» rakk både jeg og han å ligge med andre, og pausen varte i én uke. Så vi fant raskt ut at «pausen» bare var en enklere måte å si at det var slutt på. Ingen av oss hadde følelser for hverandre lenger.

Anonymkode: d161a...804

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg har veldig (!) lyst til noe, men er redd det er en dårlig idé (eller er jeg bare pysete?). Men det jeg egentlig vil er å ha en ONS med en person.

Både han og jeg er single, MEN: Jeg og kjæresten har egentlig bare pause. Det var han som ville det. Så hva er min status egentlig? Og han jeg har lyst på er eksen til en venninne, som slo opp med han fordi de ikke passet samme (og alt hun fortalte meg er det som gjør at jeg vil ha han). Og for det tredje et vi kolleger, men på annen avdeling og etasje men likevel.

Mange ting som advarer her, men ingen store ting?? Ikke metoo, ikke utroskap? Og dette skal ikke være mer enn et par ganger kanskje, og helt diskret. Feil likevel??? Eller??

Anonymkode: cd453...442

Du har en pause fra kjæresten? Hvordan fungerer dette i praksis egentlig? Har dere gjort det slutt så kan du ligge med hvem du vil.

Når det gjelder eksen til venninna di så må du nesten ta dette med henne. Jeg syntes vennskap teller mye mer, så personlig ville jeg bare latt det ligge. Finn heller noen andre som du syntes ser attraktiv ut hvis du er ute etter tilfeldig sex.

Skrevet

Om du gjennomfører det og tenker at dette var en handling du står inne for så tenker jeg at du samtidig bekrefter at kretskortet mellom ørene ikke fungerer helt som det skal. 

Anonymkode: 6712a...816

Skrevet

Dårlig gjort ovenfor venninen din. Jeg hadde blitt veldig lei meg faktisk. Finnes jo så mange andre du kan ta. 

Hva er planen med denne pausen egentlig? Det høres ut som det er slutt i ditt hode ivertfal 

Anonymkode: 7525f...500

Skrevet

Du og kjæresten har nettopp startet en pause, og det første du tenker på er at du skal ligge med noen andre og attpåtil eksen til venninnen din? Oppsøk hjelp.

• Nyttig 1
Skrevet

Dette er jo oppskriften på å gjøre livet vanskelig. Hvis det tenner deg, så kjør på. 

Skrevet

Her er det bare å knulle i vei. Pause betyr at alt er lov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...