Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å ha en program som leser alt som blir skrevet på en tastatur og lagrer det på en fil. Finnes det sånne programmer og hvor kan jeg eventuelt skaffe det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det finnes.

Kommer ikke på noe navn i farta, men det er veldig vanlig at f.eks. "hackere" logger slike ting. ;)

Skrevet

Bruker du Google litt så finner du garantert et gratis program som fikser dette for deg, hadde selv et slikt program installert en gang for noen år tilbake. Det er litt skummelt også da absolutt alle tastatur trykk og museklikk blir logget. Programmet jeg brukte den gang lagret også hvilke sider man hadde opp på nett, hvilke dokumenter man åpnet, ja egentlig alt man gjorde på dataen.

Vet ikke hvorfor du er ute etter dette, men kan jo tenkes at du mistenker en samboer eller ligende for å skrive noen han ikke burde skrive, hm. Jeg skal se om jeg finner ut hva dette programmet het igjen, og komme tilbake til dette innlegget om jeg finner det!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg ønsker å ha en program som leser alt som blir skrevet på en tastatur og lagrer det på en fil. Finnes det sånne programmer og hvor kan jeg eventuelt skaffe det?

Slike program kalles med en fellesbetegnelse tekstbehandlere.

Eksempler på slike er Notepad, Wordpad og Word.

(sorry...kunne ikke dy meg...)

Skrevet
Slike program kalles med en fellesbetegnelse tekstbehandlere.

Eksempler på slike er Notepad, Wordpad og Word.

(sorry...kunne ikke dy meg...)

Jo for så vidt riktig det da, he he-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...