Gå til innhold

Om å ta kontakt med venninner

Anbefalte innlegg

Gjest lett telefonskrekk?
Skrevet

Kjenner flere som bare ved en innskytelse kan plukke opp telefonen og ringe en venninne, og ta en liten skravl.

Kan dere gjøre sånn?

Jeg klarer det ikke. Er så lite spontan av meg som person, selv om jeg VIL være spontan så er det akkurat som om den telefonen veier ett tonn når jeg begynner å tenke på at nå er det lenge siden jeg har ringt til den og den... :tristbla:

Har ikke sosial angst, så aner ikke hva dette kan være for noe.

ofte må jeg planlegge en telefon flere dager i forveien, og virkelig innstille meg på at DA skal jeg ringe.

Har barn, og når de er våkne får jeg ikke sitte i fred i telefonen, så ofte blir det til at jeg må ringe folk på kveldstid. Og da føler jeg litt at jeg forstyrrer, ofte...

Det rare er at hver gang jeg har trosset meg selv og faktisk ringt, ja, da er det kjempehyggelig, og det er ikkeno problem å skravle i vei...

hva kan jeg gjøre med dette?

noen som har eller har hatt samme problem, men kommet over det på noen måte?

hva kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det samme problemet, men har rett og slett bare begynt å "tvinge" meg selv til å ta opp røret og når samtalen begynner går alt så bra :klem:

Skrevet
:ler: Nei det problemet har ikke jeg... Sitter i telefon både titt og ofte, jeg.... :ler:
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har det samme, men i mitt tilfelle er det som følge av generell sosial angst.

For min del har det hjulpet å sende sms, og nærmest avtale en telefonsamtale, da slipper jeg å føle at jeg forstyrrer så mye.

Kanskje det kan fungere for deg og?

Skrevet

Jeg er litt sånn, men når jeg først kommer igang går skravla leeeeenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...