Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg synes hun fortjener å vite at hun lever på en løgn. Om hun velger å fortsette å være gift med han er da opp til henne. Kan jo hende det likevel får konsekvenser for han, og så er det tilfredsstillende at han og hun vet at jeg vet at alt bare er fasade og løgn. 

Anonymkode: c25d6...bcb

Det er tilfredstillende for deg at kona vet at du vet at alt er fasade. Der viser du litt hvem du er. Hvorfor er det tilfredstillende for deg at kona ikke har det greit? Om du tenker kun fasade, så er det faktisk hennes liv, og altså mye mer enn en fasade. Hvor høyt hun elsker ham, har trodd de hadde det bra, har satset alt på, og hvordan hun takler dette innenfor husets vegger, det vet du ingenting om. Men du synes det er tilfredstillende. Jeg hadde medfølelse for deg, helt til du skrev dette. 

Anonymkode: fe803...920

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager at du har opplevd dette, det må være vondt. En forklaring får du dessverre kanskje aldri, men basert på det som har skjedd vet du jo at han er en drittsekk, en løgner og en med dårlig moral. Fryktelig dårlig gjort både mot deg og kona. 

Kona burde få vite dette. Hun må få ta et informert valg om dette er en mann hun vil fortsette å være sammen med, både siden han har forrådt henne og med tanke på kjønnssykdommer ++. Denne mannen klarte å lure deg i 6 måneder - han er tydeligvis flink til å lyve og god til å dekke sporene sine. Hvor mange andre har han eller vil han være utro med? 

Ser at du ikke har mye bevis siden det meste av kontakten mellom dere skjedde på Snapchat. Jeg ville skrevet en melding (så høflig og saklig som mulig, ikke for mye informasjon som vil være veldig vond for henne å lese, men nok detaljer til at hun kan vite at det er reelt). Fortell henne når dette begynte, at du ikke visste at han var gift, at du nå avslutter forholdet og vil informere kvinne til kvinne. Legg ved de bevisene du har (bevis på at dere har sendt mange snapchats har du vel i alle fall, og sier noe), evt bilder av dere, har han noen føflekker/tatoveringer/annet på kroppen du kun ville visst hvis du har vært med ham i en intim setting? Eller har han fortalt deg private ting som han ikke ville delt med andre?

Anonymkode: ac434...98b

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Trist for deg, og dette blir dessverre veldig traumatisk for kona. Men jeg mener uansett at hun bør få vite dette da ingen av oss ønsker å leve på en løgn uansett hvor vondt sannheten gjør. 

Send en melding og skriv at mannen hennes har hatt et forhold til deg i x antall måneder, og at du dessverre ikke visste at han var opptatt før nå, så er det opp til henne å tro på deg eller ikke. 

Anonymkode: 3bebe...23e

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.1.2026 den 22.26):

Menn fortjener jo tydeligvis ikke å vite om kona er utro ifølge KG, så hvorfor skal kvinner det?

Anonymkode: 0e51e...fb3

Ja, for KG har en kollektiv mening om saken, vi har satt oss ned og hatt avstemming… det faller deg ikke inn at det ikke er de samme som svarer i alle tråder?

Anonymkode: d3c6e...ca1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, for KG har en kollektiv mening om saken, vi har satt oss ned og hatt avstemming… det faller deg ikke inn at det ikke er de samme som svarer i alle tråder?

Anonymkode: d3c6e...ca1

De trådene jeg har lest der kona har vært utro, så har spørsmålet vært om kona skal fortelle mannen hva hun har gjort. I disse trådene er det delt, enten bør hun holde kjeft eller fortelle mannen sin. Ingenting om hvem hun har vært utro med eller om tredjepart skal sladre. Det har vært en sak mellom paret.

I det her tilfellet er det annerledes. Her lurer ts om hun skal fortelle det til den forsmådde, altså kona til den hun har et forhold til. Her er det også delt. At ts bør holde kjeft eller plapre. Men dette er stengt tatt mannens ansvar for å rydde opp. Ts er kun en tredjepart. Dette er en sak mellom paret, ts er utenforstående og bør holde seg for god til dette. Mannen kan være en løgnhals og ikke til å stole på. For alt vi vet kan det være at kona er informert fra før, selv om han sier hun ikke er det. Kanskje mannen angrer eller er flau over affæren og vil ikke at kona skal vite hvor "lavt" han har sunket. Who the fuck knows....

Men det er min mening. Alt ligger på ts og hvordan hun løser det. 

Anonymkode: e12b1...781

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare hold deg unna! Å hevne deg ved å ødelegge en familie, vaffeljern holdt meg for god til! Det hadde jeg faktisk ikke blandet meg inn i. Gå videre! 

Anonymkode: 1df70...526

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trist for deg, og dette blir dessverre veldig traumatisk for kona. Men jeg mener uansett at hun bør få vite dette da ingen av oss ønsker å leve på en løgn uansett hvor vondt sannheten gjør. 

Send en melding og skriv at mannen hennes har hatt et forhold til deg i x antall måneder, og at du dessverre ikke visste at han var opptatt før nå, så er det opp til henne å tro på deg eller ikke. 

At hun bør få vite det eren ting, men at hun får vite det, som en hevn fra TS, blir også helt feil! Da får TS henne få vite det av egne egoistiske og hevngjerrige grunner! Jeg ville ikke ønsket at en sint kvinne skulle kontaktet med «for å være grei», når det kun handler om hevn og for å ødelegge mannnen/idioten! Men -  hadde satt pris på hvis en venninne av meg oppdaget at mannen min var utro, fortalte det. 

Anonymkode: 1df70...526

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.1.2026 den 9.21):

Det er tilfredstillende for deg at kona vet at du vet at alt er fasade. Der viser du litt hvem du er. Hvorfor er det tilfredstillende for deg at kona ikke har det greit? Om du tenker kun fasade, så er det faktisk hennes liv, og altså mye mer enn en fasade. Hvor høyt hun elsker ham, har trodd de hadde det bra, har satset alt på, og hvordan hun takler dette innenfor husets vegger, det vet du ingenting om. Men du synes det er tilfredstillende. Jeg hadde medfølelse for deg, helt til du skrev dette. 

Anonymkode: fe803...920

Så bra skrevet!

Anonymkode: ccc39...6bd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du risikerer en kvinne på hevntokt. Har til og med hørt om uthenging på SoMe og involvering av venninner. Og mulig også en mann som ikke er helt stabil...

Jeg forstår ikke hvorfor så mange ønsker dette for seg selv. 

Anonymkode: d467b...8ff

AnonymBruker
Skrevet

Vær så snill kutt han ut for din egen mentale helse, han kommer ikke til å gå fra Kona, jeg også møtte en som var gift, han sa han vurderte å skille seg, men skjedde det ? nei.De vil ha i pose og sekk, er derfor han er utro...

Anonymkode: 0aed0...256

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Du risikerer en kvinne på hevntokt. Har til og med hørt om uthenging på SoMe og involvering av venninner. Og mulig også en mann som ikke er helt stabil...

Jeg forstår ikke hvorfor så mange ønsker dette for seg selv. 

Jeg skrev det du siterer til over her - jeg har opplevd utroskap selv. De fleste vil ikke leve på en løgn uansett hvor vondt sannheten gjør. 

Jeg har tenkt mange hevntanker ift. den tøsen som var medskyldig i min sorg ettersom den personen visste godt til meg og mine barn, men nettopp pga. barna og at hensynet til de veier tyngst, så har jeg bestemt meg for å gå videre. Selvfølgelig med et håp om at vedkommende skal "brenne i helvete". 

Hadde ikke vedkommende visst om meg, men blitt lurt selv slik TS har blitt her, så tenker jeg at dette med hevntanker utgår da det ikke er noe å hevne ettersom personen ikke har visst at du finnes... 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skrev det du siterer til over her - jeg har opplevd utroskap selv. De fleste vil ikke leve på en løgn uansett hvor vondt sannheten gjør. 

Jeg har tenkt mange hevntanker ift. den tøsen som var medskyldig i min sorg ettersom den personen visste godt til meg og mine barn, men nettopp pga. barna og at hensynet til de veier tyngst, så har jeg bestemt meg for å gå videre. Selvfølgelig med et håp om at vedkommende skal "brenne i helvete". 

Hadde ikke vedkommende visst om meg, men blitt lurt selv slik TS har blitt her, så tenker jeg at dette med hevntanker utgår da det ikke er noe å hevne ettersom personen ikke har visst at du finnes... 

Du ville vært sammen med mannen bare fordi andre kvinner sier nei-takk.

Det er psykt. 🤢

Hun hadde jo ikke vært elskerinne en gang hvis mannen din hadde respekt for deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...