AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:56 #21 Skrevet søndag kl. 21:56 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har hatt et forhold til en mann siste halvåret. Nå viser det seg at han er gift. Anonymkode: c25d6...bcb Hvordan i alle dager klarte han å holde det skjult for deg i et halvt år? Anonymkode: 6dfe8...293 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:01 #22 Skrevet søndag kl. 22:01 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hvorfor hun vil fortelle kona? Regner med at det er for å fortelle henne hvilken idiot hun er gift med. Da kan kona selv velge om hun vil ha en sånn mann eller ikke. Jeg ville visst om min mann var utro..... Anonymkode: 17ece...ff9 Jeg tenker at dette ikke er tidspunktet hvor TS skal drive å gjøre tjenester for andre. Hun skal fokusere på seg selv. Men Ts, hvis du tenker det kan hjelpe deg videre så blir det noe litt annet. Tips: kladde en melding til henne, la meningen ligge over natten, se på den igjen, rediger, -gjenta så lenge du har noe å endre på. Kjenn til slutt etter om det er noe du ønsker å bruke krefter på. Hvis ja: send. Hvis nei: la det ligge til en annen gang evt for alltid. Anonymkode: c380e...2b2 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 00:30 #23 Skrevet mandag kl. 00:30 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan i alle dager klarte han å holde det skjult for deg i et halvt år? Anonymkode: 6dfe8...293 Trenger du tips eller syns du det høres rart ut at en løgner og utro person klarer å lyve og snike seg unna? Det virker ikke som det er så vanskelig å lure noen til og med over lang tid, og 6 mnd er ikke engang veldig lang tid. Har akkurat hørt om det i familien vår også, ei som ville skilles fordi "følelsene ikke var helt riktig lengre", så viser det seg at hun har vært utro med en annen i flere år. Anonymkode: b96ee...2c1 1
Liveterspennende Skrevet mandag kl. 01:02 #24 Skrevet mandag kl. 01:02 Si det til konen, og det skulle bare mangle. Det er han som har tatt valget👍🏻 Du har mistet muligheten du trodde du var fikk, så hvorfor skal du skåne han? Kjør på, informer hans kone hvordan han har gått bak hennes rygg, lovet deg fremtiden 4 2 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 02:25 #25 Skrevet mandag kl. 02:25 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Om du hadde vært kona, ville du visst om at mannen din var utro? Anonymkode: a8ed9...bb0 Ja så definitivt! Anonymkode: a4f35...083 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 03:16 #26 Skrevet mandag kl. 03:16 AnonymBruker skrev (6 timer siden): For et svin. Han behandler deg som søppel, og helt ærlig så burde kona få vite det Anonymkode: c1c48...529 Hva om det hadde vært omvendt? Hadde sagt det samme da? Kan kvinner være et svin? Anonymkode: edfa4...e52 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 06:40 #27 Skrevet mandag kl. 06:40 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvordan i alle dager klarte han å holde det skjult for deg i et halvt år? Anonymkode: 6dfe8...293 Det er slik det som regel er.. Noen bryter når de forstår. Noen faller trill rundt for elskerinnetalen. Noen er så dypt inne i det følelsesmessig at de fortsetter i håp om at han skal velge deg. Det er bare forsmådde kvinner, og KG, som tror at elskerinner i flertall bevisst legger seg etter menn, og i praksis lurer dem trill rundt, og stjeler dem som om mannen ikke har fri vilje. Anonymkode: d467b...8ff 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:58 #28 Skrevet mandag kl. 09:58 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det vil han ikke gi meg, og nå er jeg sint, frustrert, lei meg og veldig såra. La oss være ærlige, de fleste kvinner trenger en forklaring, men vil likevel ikke høre sannheten. Så dette er en catch-22 for menn. Anonymkode: 65229...214 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:27 #29 Skrevet mandag kl. 10:27 Send henne et anonymt brev med kopier av meldinger mellom deg og han. Og blokker han overalt. Anonymkode: c3fef...e53 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:28 #30 Skrevet mandag kl. 11:28 Har lite bevis på kontakt. Det meste har skjedd via Snapchat og er borte… Jeg skammer meg slik. Får ikke sove eller konsentrert meg om det jeg egentlig skal gjøre. Det gjør så forferdelig vondt. Anonymkode: c25d6...bcb 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:39 #31 Skrevet mandag kl. 11:39 Hvis du forteller det til kona, så forhindrer du forhåpentligvis at han klarer å gjøre det samme mot henne igjen men med andre kvinner på si. ALLE fortjener å få vite sannheten, når ektefelle/samboer går bak ryggen på dem og bedrar dem! JEG ville satt pris på å få vite det. Og jeg fikk vite det også en gang, via en anonym telefonoppringning der nummeret var skjult. Jeg takket for informasjonen jeg fikk, og var da ikke så dum at jeg verken kjeftet på eller klandret budbringeren. Det er mannen som er den som fortjener en omgang kjeft og utskjelling. Anonymkode: 9799c...0bd 2 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:46 #32 Skrevet mandag kl. 11:46 Hadde en gift mann innledet et forhold til meg uten å si han var gift, hadde jeg sladra til kona. Hadde jeg visst at han var gift fra dag en, hadde jeg ikke sladret (nei, jeg hadde aldri innledet et forholdt til en opptatt man, men hvis....) Anonymkode: 308e3...66e 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:58 #33 Skrevet mandag kl. 11:58 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hadde en gift mann innledet et forhold til meg uten å si han var gift, hadde jeg sladra til kona. Hadde jeg visst at han var gift fra dag en, hadde jeg ikke sladret (nei, jeg hadde aldri innledet et forholdt til en opptatt man, men hvis....) Anonymkode: 308e3...66e Her er det noe med teori og praksis... Jeg brøt tvert. Men holdt kjeft. 1) følelsene var der, lenge, det tok lang tid før jeg faktisk klarte å tenke "dust". Det er ikke en bryter man skrur av over natta. 2) hun hadde ikke et ansikt eller navn. Det var en ikke-person i mitt liv. Ikke noe jeg orket å bruke energi på. 3) hvem vet hva slags psyko-oppførsel man kan bli utsatt for. Når du leser her inne så er det jo den andre kvinnen som får skylden uansett - ofte mesteparten av skylden. Og fra mannen - når han kan gjøre noe slikt mot den han elsker høyest - hva er han da i stand til å gjøre mot deg hvis du forteller videre? Anonymkode: d467b...8ff 4
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:37 #34 Skrevet mandag kl. 12:37 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har hatt et forhold til en mann siste halvåret. Nå viser det seg at han er gift. Jeg vil selvfølgelig ikke være sammen med han, men har utviklet sterke følelser for han og trenger en forklaring på hvorfor. Og hvorfor meg. Det vil han ikke gi meg, og nå er jeg sint, frustrert, lei meg og veldig såra. Han er livredd for at kona skal finne det ut, så akkurat nå har jeg mest lyst til å si det til henne. Føler meg så dum, lite verdt og brukt. Hva skal jeg gjøre for å komme meg gjennom dette? Anonymkode: c25d6...bcb Du kan trøste deg med at følelsene raskt vil forsvinne når du tar innover deg hvilket feigt og umandig kryp han er, som gjør dette mot sin nærmeste og mot deg uten å legge kortene på bordet. Anonymkode: 05c57...83f 1 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:07 #35 Skrevet mandag kl. 15:07 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg skammer meg slik. Får ikke sove eller konsentrert meg om det jeg egentlig skal gjøre. Det gjør så forferdelig vondt. Anonymkode: c25d6...bcb Det er ikke du som skal skamme deg, det er han. Anonymkode: d5f3c...469 2 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:29 #36 Skrevet mandag kl. 19:29 Jeg forstår at du vil si det til kona, gjør endelig det, dersom det hjelper deg. Men husk at de aller færreste bryter opp, jeg kjenner så utrolig mange som har utroskapshistorier i sekken, men de skiller seg ikke, så hvis det er motivasjonen kan du bli skuffa. Anonymkode: c7532...59b
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:11 #37 Skrevet mandag kl. 21:11 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg forstår at du vil si det til kona, gjør endelig det, dersom det hjelper deg. Men husk at de aller færreste bryter opp, jeg kjenner så utrolig mange som har utroskapshistorier i sekken, men de skiller seg ikke, så hvis det er motivasjonen kan du bli skuffa. Anonymkode: c7532...59b Jeg synes hun fortjener å vite at hun lever på en løgn. Om hun velger å fortsette å være gift med han er da opp til henne. Kan jo hende det likevel får konsekvenser for han, og så er det tilfredsstillende at han og hun vet at jeg vet at alt bare er fasade og løgn. Anonymkode: c25d6...bcb 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 23:37 #38 Skrevet mandag kl. 23:37 Fortell det til kona så klart og legg fram bevis også slik at han ikke manipulerer henne til å tro at du er ei gal dame kun som er ute etter å ødelegge. Etter det så håper jeg dere forlater han begge to. Anonymkode: 164c6...943 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 05:57 #39 Skrevet tirsdag kl. 05:57 AnonymBruker skrev (På 18.1.2026 den 21.20): Jeg har hatt et forhold til en mann siste halvåret. Nå viser det seg at han er gift. Jeg vil selvfølgelig ikke være sammen med han, men har utviklet sterke følelser for han og trenger en forklaring på hvorfor. Og hvorfor meg. Det vil han ikke gi meg, og nå er jeg sint, frustrert, lei meg og veldig såra. Han er livredd for at kona skal finne det ut, så akkurat nå har jeg mest lyst til å si det til henne. Føler meg så dum, lite verdt og brukt. Hva skal jeg gjøre for å komme meg gjennom dette? Anonymkode: c25d6...bcb Fortell! Anonymkode: 709f7...95b 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 06:15 #40 Skrevet tirsdag kl. 06:15 Ansvaret for å fortelle det til kona ligger på han. Men det er jo godt å tyne en slik simpel mann. Litt trussel gjør godt for den hevngjerrige sjela. Men om ts får det godt med seg selv om hun sier det til kona, er en annen sak. Da kan både skyldfølelse og annet gjøre at hun føler seg verre. At hun er skyld i skilsmisse, selv om det er mannen som er skyldneren her. Hadde heller hengt opp et bilde av fyren på ei dart-tavle og tenkt good riddance. Og konsentrert meg å leve livet på best mulig måte og kanskje funnet en real fyr. For de finnes nok der ute. Anonymkode: e12b1...781 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå