vampyrinnen Janne Skrevet 18. januar #1 Skrevet 18. januar Jeg tenker å søke det og lurer på hvor vanskelig det er å komme inn? Jeg tenker å kombinere kjemi og biologi, må jo være noen muligheter her for det.
AnonymBruker Skrevet 18. januar #2 Skrevet 18. januar Hvor vanskelig det har vært å komme inn tidligere finner du ved å søke opp studiet på Samordna Opptak. Der finner du poengsummene for de foregående årene. Hvilke fag som er obligatoriske og valgbare finner du ved å lese mer om studiet, studiets oppbygning og studieplanen på NTNUs nettsider. Anonymkode: d35e6...545 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #3 Skrevet 18. januar vampyrinnen Janne skrev (14 minutter siden): Jeg tenker å søke det og lurer på hvor vanskelig det er å komme inn? Jeg tenker å kombinere kjemi og biologi, må jo være noen muligheter her for det. Vet det er mye penger å tjene som bioingeniør, men da må en oppføre seg (skikkethetsvurdering 🙂). Ellers er det dette med AI, de kjemiske diagrammene(NMR), samt det at berbare PC i større grad har GPU som er god nok (min 8 Gb VRM) til å forutsi enkle ting som i større grad kommer i fokus), slik at det egentlig er mye å gjøre på denne fronten. Anonymkode: 05f42...a9b
AnonymBruker Skrevet 18. januar #4 Skrevet 18. januar vampyrinnen Janne skrev (28 minutter siden): Jeg tenker å søke det og lurer på hvor vanskelig det er å komme inn? Jeg tenker å kombinere kjemi og biologi, må jo være noen muligheter her for det. Vet det er mye penger å tjene som bioingeniør, men da må en oppføre seg (skikkethetsvurdering 🙂). Ellers er det dette med AI, de kjemiske diagrammene(NMR), samt det at berbare PC i større grad har GPU som er god nok (min 8 Gb VRM) til å forutsi enkle ting (som i større grad kommer i fokus), slik at det egentlig er mye å gjøre på denne fronten. Anonymkode: 05f42...a9b
AnonymBruker Skrevet 18. januar #5 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vet det er mye penger å tjene som bioingeniør, men da må en oppføre seg (skikkethetsvurdering 🙂). Ellers er det dette med AI, de kjemiske diagrammene(NMR), samt det at berbare PC i større grad har GPU som er god nok (min 8 Gb VRM) til å forutsi enkle ting som i større grad kommer i fokus), slik at det egentlig er mye å gjøre på denne fronten. Anonymkode: 05f42...a9b Nå var det ikke bioingeniør hun skulle bli da Anonymkode: 6d63f...fab 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar #6 Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Vet det er mye penger å tjene som bioingeniør, men da må en oppføre seg (skikkethetsvurdering 🙂). Ellers er det dette med AI, de kjemiske diagrammene(NMR), samt det at berbare PC i større grad har GPU som er god nok (min 8 Gb VRM) til å forutsi enkle ting som i større grad kommer i fokus), slik at det egentlig er mye å gjøre på denne fronten. Anonymkode: 05f42...a9b Det er ikke mye penger å tjene som bioingeniør, haha. Det er uansett en helt annen utdannelse. Du får ikke jobb som bioingeniør (som er en beskyttet tittel) med en bachelorgrad i kjemi. Anonymkode: 8a5bb...070 1
vampyrinnen Janne Skrevet 19. januar Forfatter #7 Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ikke mye penger å tjene som bioingeniør, haha. Det er uansett en helt annen utdannelse. Du får ikke jobb som bioingeniør (som er en beskyttet tittel) med en bachelorgrad i kjemi. Anonymkode: 8a5bb...070 Jeg skal studere kjemi og bli bioingeniør, kanskje noen her har misforstått tror. Flere sånne gode, den var artig.
AnonymBruker Skrevet 19. januar #8 Skrevet 19. januar vampyrinnen Janne skrev (37 minutter siden): Jeg skal studere kjemi og bli bioingeniør, kanskje noen her har misforstått tror. Flere sånne gode, den var artig. Skal du ta en bachelor i kjemi og en annen bachelor i bioingeniør? Anonymkode: 6d63f...fab
vampyrinnen Janne Skrevet 19. januar Forfatter #9 Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Skal du ta en bachelor i kjemi og en annen bachelor i bioingeniør? Anonymkode: 6d63f...fab Det er skrivefeil, jeg skal ta bachelor i kjemi ikke bli bioingeniør, jeg tror noen her på tråden har misforstått.
AnonymBruker Skrevet 19. januar #10 Skrevet 19. januar vampyrinnen Janne skrev (5 timer siden): Jeg skal studere kjemi og bli bioingeniør, kanskje noen her har misforstått tror. Flere sånne gode, den var artig. Det er kul umulig å forstå hva du mener. Anonymkode: d35e6...545
AnonymBruker Skrevet 19. januar #11 Skrevet 19. januar vampyrinnen Janne skrev (5 timer siden): Jeg skal studere kjemi og bli bioingeniør, kanskje noen her har misforstått tror. Flere sånne gode, den var artig. Du bør jobbe litt med skriftlig fremstilling før du begynner å studere, for det er ikke enkelt å forstå hva du mener… Og mye av det du spør om er det enkelt å finne ut selv. Anonymkode: 2eaff...16f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå