Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tenker å søke det og lurer på hvor vanskelig det er å komme inn? Jeg tenker å kombinere kjemi og biologi, må jo være noen muligheter her for det.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor vanskelig det har vært å komme inn tidligere finner du ved å søke opp studiet på Samordna Opptak. Der finner du poengsummene for de foregående årene. Hvilke fag som er obligatoriske og valgbare finner du ved å lese mer om studiet, studiets oppbygning og studieplanen på NTNUs nettsider. 

Anonymkode: d35e6...545

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
vampyrinnen Janne skrev (14 minutter siden):

Jeg tenker å søke det og lurer på hvor vanskelig det er å komme inn? Jeg tenker å kombinere kjemi og biologi, må jo være noen muligheter her for det.

Vet det er mye penger å tjene som bioingeniør, men da må en oppføre seg (skikkethetsvurdering 🙂). 

Ellers er det dette med AI, de kjemiske diagrammene(NMR), samt det at berbare PC i større grad har GPU  som er god nok (min 8 Gb VRM) til å forutsi enkle ting som i større grad kommer i fokus), slik at det egentlig er mye å gjøre på denne fronten.

Anonymkode: 05f42...a9b

AnonymBruker
Skrevet
vampyrinnen Janne skrev (28 minutter siden):

Vet det er mye penger å tjene som bioingeniør, men da må en oppføre seg (skikkethetsvurdering 🙂). 

Ellers er det dette med AI, de kjemiske diagrammene(NMR), samt det at berbare PC i større grad har GPU  som er god nok (min 8 Gb VRM) til å forutsi enkle ting (som i større grad kommer i fokus), slik at det egentlig er mye å gjøre på denne fronten.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ellers er det dette med AI, de kjemiske diagrammene(NMR), samt det at berbare PC i større grad har GPU  som er god nok (min 8 Gb VRM) til å forutsi enkle ting som i større grad kommer i fokus), slik at det egentlig er mye å gjøre på denne fronten.

Nå var det ikke bioingeniør hun skulle bli da

Anonymkode: 6d63f...fab

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det er ikke mye penger å tjene som bioingeniør, haha. Det er uansett en helt annen utdannelse. Du får ikke jobb som bioingeniør (som er en beskyttet tittel) med en bachelorgrad i kjemi. 

Anonymkode: 8a5bb...070

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke mye penger å tjene som bioingeniør, haha. Det er uansett en helt annen utdannelse. Du får ikke jobb som bioingeniør (som er en beskyttet tittel) med en bachelorgrad i kjemi. 

Anonymkode: 8a5bb...070

Jeg skal studere kjemi og bli bioingeniør, kanskje noen her har misforstått tror. Flere sånne gode, den var artig.

AnonymBruker
Skrevet
vampyrinnen Janne skrev (37 minutter siden):

Jeg skal studere kjemi og bli bioingeniør, kanskje noen her har misforstått tror. Flere sånne gode, den var artig.

Skal du ta en bachelor i kjemi og en annen bachelor i bioingeniør?

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Skal du ta en bachelor i kjemi og en annen bachelor i bioingeniør?

Det er skrivefeil, jeg skal ta bachelor i kjemi ikke bli bioingeniør, jeg tror noen her på tråden har misforstått.

AnonymBruker
Skrevet
vampyrinnen Janne skrev (5 timer siden):

Det er kul umulig å forstå hva du mener. 

Anonymkode: d35e6...545

AnonymBruker
Skrevet
vampyrinnen Janne skrev (5 timer siden):

Du bør jobbe litt med skriftlig fremstilling før du begynner å studere, for det er ikke enkelt å forstå hva du mener… Og mye av det du spør om er det enkelt å finne ut selv. 

Anonymkode: 2eaff...16f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...