Thyra Skrevet søndag kl. 18:09 #1 Skrevet søndag kl. 18:09 Når er julepynten ute og det føles litt stusselig. Jeg har aldri pyntet så mye til påske. Noen påskeegg, kanskje en påskelilje, ikke noe mer. Men nå fikk jeg lyst til å pynte litt mer til neste påske. Et par gule duker, gule putetrekk, gult håndkle på toalettet... Ser det er lite gult å få tak i når jeg googler. Kommer det mer av dette nærmere påske? Er det vanlig å ha egne puter, duker o.l. til påske? Hva pleier dere å pynte med til påske? 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:17 #2 Skrevet søndag kl. 18:17 Påske duker,Påske gardiner,kyllinger,egg, gule lys osv. Har hatt pynten lenge og arva noe så vet ikke hvordan utvalg i butikken er . Eneste jeg kjøper nytt er Påske servietter. Anonymkode: 819af...32d 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:17 #3 Skrevet søndag kl. 18:17 Det er lenge til påske! Men for å svare på spørsmålet ditt: Jeg pynter med gule duker, putetrekk og egg, kyllinger o.l. Har også strikket meg et par gule påskesokker, og vet det finnes gensere med påskemotiv. Anonymkode: f0651...32a 2
Sandie Skrevet søndag kl. 18:18 #4 Skrevet søndag kl. 18:18 Det pleier å komme i salg når det nærmer seg påske ja. Både Nille, KID, Princess og lignende har mye fint. Påske er min favoritthøytid så jeg pynter både med gule tekstiler (puter,brikker, duk, osv), gule blomster, påskeegg og gule kaffekrus. Og så blir det en del hjemmelaget påskepynt fra barna. 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:19 #5 Skrevet søndag kl. 18:19 Det er over 2 mnd til påske..Mange steder henger julepynt både ute og inne.Pynter dere til 17 mai så snart påska er over? Anonymkode: 043bf...fb0
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:19 #6 Skrevet søndag kl. 18:19 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er lenge til påske! Nei, det er ikke lenge. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men for å svare på spørsmålet ditt: Jeg pynter med gule duker, putetrekk og egg, kyllinger o.l. Har også strikket meg et par gule påskesokker, og vet det finnes gensere med påskemotiv. Anonymkode: f0651...32a Anonymkode: 819af...32d
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:22 #7 Skrevet søndag kl. 18:22 Fastelavn er 15. Februar og jeg pynter da. Under en mnd til. 😍🐣 Anonymkode: 819af...32d
aksase Skrevet søndag kl. 18:22 #8 Skrevet søndag kl. 18:22 (endret) Thyra skrev (13 minutter siden): Når er julepynten ute og det føles litt stusselig. Jeg har aldri pyntet så mye til påske. Noen påskeegg, kanskje en påskelilje, ikke noe mer. Men nå fikk jeg lyst til å pynte litt mer til neste påske. Et par gule duker, gule putetrekk, gult håndkle på toalettet... Ser det er lite gult å få tak i når jeg googler. Kommer det mer av dette nærmere påske? Er det vanlig å ha egne puter, duker o.l. til påske? Hva pleier dere å pynte med til påske? Tidlig å pynte til påske nå, men når den tid kommer, er det mye av det du skriver om. Gule duker, litt påskekyllinger, egg og gule lys. Finner fram litt påskeynt som ungene har laget på skolen da de var små. Gule påskeliljer er fint. Påskeservietter til måltider. Vi liker kokt egg til frokost på røde dager, og på de røde dagene i påsken farger vi eggene gule. En tradisjon vi har. Eggene blir gule hvis du koker dem sammen med litt skall fra en vanlig løk. Endret søndag kl. 18:23 av aksase 1
Thyra Skrevet søndag kl. 18:28 Forfatter #9 Skrevet søndag kl. 18:28 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er over 2 mnd til påske..Mange steder henger julepynt både ute og inne.Pynter dere til 17 mai så snart påska er over? Anonymkode: 043bf...fb0 Hadde ikke tenkt å pynte enda da, bare begynne å planlegge litt. Blir ikke så mye 17.mai-pynt, tror jeg. Det er jo bare den ene dagen, liksom. 2 1
Thyra Skrevet søndag kl. 18:31 Forfatter #10 Skrevet søndag kl. 18:31 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Fastelavn er 15. Februar og jeg pynter da. Under en mnd til. 😍🐣 Anonymkode: 819af...32d Du tar fram påskepynt en til fastelavn og lar den stå til påsken er ferdig? 1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:31 #11 Skrevet søndag kl. 18:31 Juledekorasjoner – Pynt & prydnader for en stemningsfull jul | Åshild (det står juledekorasjoner i lenken, men de har påskevarer 😄 ) Nettbutikk :: edithsdittdatt.no Påske - Skatollet.no Anonymkode: 89b24...a63
Thyra Skrevet søndag kl. 18:32 Forfatter #12 Skrevet søndag kl. 18:32 Har dere egen kasse med påskepynt på samme måte som til julepynt? 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:34 #13 Skrevet søndag kl. 18:34 Thyra skrev (3 minutter siden): Du tar fram påskepynt en til fastelavn og lar den stå til påsken er ferdig? Ja. Anonymkode: 819af...32d
Thyra Skrevet søndag kl. 18:36 Forfatter #14 Skrevet søndag kl. 18:36 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Anonymkode: 819af...32d Kanskje jeg også skal gjøre det? Bruker du fastelavnsris også, og lar det stå til påske? Svenskene bruker jo det som påskepynt. 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:38 #15 Skrevet søndag kl. 18:38 Jeg har en del kvister (vrihassel) jeg henger egg på (sånne pynteegg), gul kahler omaggiovase, gul duk og gule lys. Litt kaninpynt ellers. Anonymkode: cc196...141 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:38 #16 Skrevet søndag kl. 18:38 Pynter med mange gule planter, f.eks billige krysantemum. Disse kjøper jeg gjerne en uke før påske. Så kommer påskeegg i porselen, masse gule stearinlys og litt påskepynt frem. Har bare en liten eske påskepynt. Vil ikke ha så mye. Anonymkode: 5b512...e52 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:51 #17 Skrevet søndag kl. 18:51 Thyra skrev (14 minutter siden): Har dere egen kasse med påskepynt på samme måte som til julepynt? Ja. Men den er ikke så stor. Pynter mest med lys og gule blomster, og bytter "blader" på Lego-bonsaitreet fra grønne til japanske kirsebærblomster. Anonymkode: 0f88e...ac3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:56 #18 Skrevet søndag kl. 18:56 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det er over 2 mnd til påske..Mange steder henger julepynt både ute og inne.Pynter dere til 17 mai så snart påska er over? Anonymkode: 043bf...fb0 Ah vær så vennlig, jeg blir så lei av sånne som deg i disse trådene 😵💫 ------------------------------ Forstår det som at TS ikke planlegger å pynte nå, men har begynt å tenke på det og ønsker forslag. Og dersom tanken hadde vært å pynte i morgen: so what?? Anonymkode: 3c705...409 1 1 2
Thyra Skrevet søndag kl. 19:13 Forfatter #19 Skrevet søndag kl. 19:13 (endret) AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ja. Men den er ikke så stor. Pynter mest med lys og gule blomster, og bytter "blader" på Lego-bonsaitreet fra grønne til japanske kirsebærblomster. Anonymkode: 0f88e...ac3 Jeg har aldri hatt påskepynteske, men vurderer å skaffe meg en. Jeg pleier å ha et par små nisser på do i julen. Kanskje bytte dem ut med et par kyllinger eller harer. Endret søndag kl. 19:17 av Thyra
Thyra Skrevet søndag kl. 19:18 Forfatter #20 Skrevet søndag kl. 19:18 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Juledekorasjoner – Pynt & prydnader for en stemningsfull jul | Åshild (det står juledekorasjoner i lenken, men de har påskevarer 😄 ) Nettbutikk :: edithsdittdatt.no Påske - Skatollet.no Anonymkode: 89b24...a63 Var ikke så mye tekstiler her. Men fine høner!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå