Gjest på leting Skrevet 5. april 2006 #1 Skrevet 5. april 2006 Hei er der noe som kan hjelpe meg med lokaler til bryllup i ålesunds området?? jeg vet om atlanterhavsparken men der var noen nære av meg som giftet seg for et års tid siden. ønsker ikke samme lokale selv om dette var utrolig imponerende. håper noen kan hjelpe Ålesund
ashera Skrevet 5. april 2006 #2 Skrevet 5. april 2006 Fjellstua har bra lokaler med fantastisk utsikt. Glasshuset er også flott. Nydelig utsikt mot innseilinga i Moljegapet og Giske. Hvis du utvider radiusen kan Union på Øye anbefales.
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #3 Skrevet 5. april 2006 (endret) Spørs hvilke type lokale du vil ha det.... Finnes jo mange typer lokale å velge mellom. Du kan jo feks ringe Ålesund museum, de har mange typer lokaler til leie. Alt fra selve kafeen til noen av husene i Borgundgavelen. Ellers så har du jo mange typer "foreningshus" Sif, Sil osv. Der er kanskje litt mindre flott. Mange hotell som Rica, Parken og Baronen leier også ut lokaler, der du kan få maten laget til på stedet og ikke. Ellers så har IOGT(heter det det?) lokaler, Lions, Frimurere, Herreklubben osv. lokaler til leie. Søk i gulesider på lokaler, er sikker på du finner noe. Hvis du er ute etter noe med spesielle kriterier kan du skrive det her, så kan jeg kanskje hjelpe deg litt. Hvis det er nå til sommeren vil jeg anbefale deg å kjappe deg å bestille! Ja du skjønner vel at jeg er Ålesundsjente elsker byen vår på denne årstiden vi går mot. Endret 5. april 2006 av Niko
ashera Skrevet 6. april 2006 #4 Skrevet 6. april 2006 (endret) Spørs hvilke type lokale du vil ha det.... Finnes jo mange typer lokale å velge mellom. Du kan jo feks ringe Ålesund museum, de har mange typer lokaler til leie. Alt fra selve kafeen til noen av husene i Borgundgavelen. Ellers så har du jo mange typer "foreningshus" Sif, Sil osv. Der er kanskje litt mindre flott. Mange hotell som Rica, Parken og Baronen leier også ut lokaler, der du kan få maten laget til på stedet og ikke. Ellers så har IOGT(heter det det?) lokaler, Lions, Frimurere, Herreklubben osv. lokaler til leie. Søk i gulesider på lokaler, er sikker på du finner noe. Hvis du er ute etter noe med spesielle kriterier kan du skrive det her, så kan jeg kanskje hjelpe deg litt. Hvis det er nå til sommeren vil jeg anbefale deg å kjappe deg å bestille! Ja du skjønner vel at jeg er Ålesundsjente elsker byen vår på denne årstiden vi går mot. ← Ikke Ålesunds museum , det ligger jo på Grimmerhaugen og har ikke selskapslokaler. Du mener vel Sunnmøre museum i Borgundgavlen - kafelokalet er veldig ålreit! Og Ytterlandstova, hvsi du vil ha noe intimt. Ålesund jeg og - setter meg i bilen og kjører nordover til helga! Endret 6. april 2006 av hera
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2006 #5 Skrevet 6. april 2006 Ikke Ålesunds museum , det ligger jo på Grimmerhaugen og har ikke selskapslokaler. Du mener vel Sunnmøre museum i Borgundgavlen - kafelokalet er veldig ålreit! Og Ytterlandstova, hvsi du vil ha noe intimt. Ålesund jeg og - setter meg i bilen og kjører nordover til helga! ← Ja jeg såg jeg hadde skrevet feil og skulle rett det opp... men glemte det
Floja Felíz Skrevet 7. april 2006 #6 Skrevet 7. april 2006 Ytterlandsstova er vel helst for de VELDIG intime bryllupene, og ikke noe jeg ville valgt dersom jeg skulle ha klassisk brudekjole og det opplegget der. Lavt under taket og ofte gjørmete utenfor, og man må gå ut og inn på baksiden for å bruke toalettene. Har jobbet på Sunnmøre museum i mange sommersesonger, og den brukes mest til konfirmasjoner og fødselsdager, sommerfester osv. Men kaféen er fin, og ikke så verst i pris heller. Color Line stadion har kjempefine lokaler, det er en her inne som skal gifte seg der snart og sier at det er veldig fint der. Seilerhytta er et alternativ, da kan man ta båt ut dit. Keiser Wilhelm f.eks, den tar 90 personer. Der er et selskapslokale ved nedkjørselen til Sunnmøre museum også, men jeg husker ikke hva det heter i farta. Og Christineborg Turisthotel på Runde har også selskaper tror jeg. Du kan jo se på sidene til turistinformasjonen, der kan du finne flere alternativer.
Gjest på leting Skrevet 7. april 2006 #7 Skrevet 7. april 2006 Hei takk for tips, vi ønsker et lokele som tillater alkohol, vi har ikke behov for å ha servering av middag, den delen ordner vi selv. har tenkt på firmurer men vet ikke hvordan dette ser ut innvendig. bryllupet er ikke før september 2007
Gjest på leting Skrevet 7. april 2006 #8 Skrevet 7. april 2006 Hei takk for tips, vi ønsker et lokele som tillater alkohol, vi har ikke behov for å ha servering av middag, den delen ordner vi selv. har tenkt på firmurer men vet ikke hvordan dette ser ut innvendig. bryllupet er ikke før september 2007
ashera Skrevet 7. april 2006 #9 Skrevet 7. april 2006 (endret) Opplysninger om seilerhytta finner du her. Utsikten på Devoldfabrikken i Langevåg er også et OK sted. Du kan som Floja sier leie båt, f.eks. Keiser Wilhelm, hos Cruiseservice og ta med hele selskapet på tur. Endret 7. april 2006 av hera
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå