AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Skrevet 18. januar - Forsvinner symptomene med en gang du begynner å blø? - Opplever du den såkalte "superuka"? - Har du prøvd å kutte ut melkeprodukter og kutte ned på karbohydrater for å lette på symptomene? Vet ikke om jeg selv har PMDD, men spesielt fra eggløsning merker jeg en intens irritasjon, suicidale tanker, apati, voldsom tristhet, pluss mange fysiske symptomer som hodepine, svimmelhet, veldig oppblåst blant annet. Symptomene går over helt på slutten av mensen og jeg har kanskje 7 til maks 10 dager i mnd hvor jeg føler meg ok. Anonymkode: 8abc1...93d 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #2 Skrevet 18. januar Hei. K31 her. Hadde uproblematiske menstruasjoner frem til midten av tjueårene. Ikke kjent PCOS, cyster eller endometriose. Født ett barn og venter på mens 6mnd postpartum. Men ja, før graviditeten har jeg hatt typisk 7-10 dager mensen med vill PMS først. Influensa-, feberfølelse og migrene er ikke uvanlig. Får enormt søtsug og vill sexlyst men føler meg syk. Ikke suicidal men veldig sårbar. Smertenr varierer men MÅ tømme tarmen godt før mens. Har prøvd p-piller men blør gjennom og får likevel smerter. Nå etter graviditet må jeg sjekke hormonbalansen fordi hadde det så bra som gravid men nå er jeg full av angst osv. Stoffskifte bør jeg og sjekke. Sender deg en stor klem ❤️ Anonymkode: fcba7...36c
AnonymBruker Skrevet 18. januar #3 Skrevet 18. januar Hos meg blir alt svart. Jeg blir så sint og irritert på alt og alle. Nesten så jeg sier opp jobben hver måned fordi ALT irriterer meg. Jeg klarer ikke å le i hele tatt, nesten ikke smile heller. Vil bare isolere meg og ikke ha kontakt med noen. Har mann og barn, så det funker litt dårlig. Lunta er kort og det går dessverre utover de, men klarer faktisk å skjerpe meg ganske mye. Jeg hater det. Har slitt med dette i alle år. Anonymkode: fbc3f...692 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar #4 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hos meg blir alt svart. Jeg blir så sint og irritert på alt og alle. Nesten så jeg sier opp jobben hver måned fordi ALT irriterer meg. Jeg klarer ikke å le i hele tatt, nesten ikke smile heller. Vil bare isolere meg og ikke ha kontakt med noen. Har mann og barn, så det funker litt dårlig. Lunta er kort og det går dessverre utover de, men klarer faktisk å skjerpe meg ganske mye. Jeg hater det. Har slitt med dette i alle år. Anonymkode: fbc3f...692 Sånn er jeg også bare at jeg får selvmordstanker i tillegg. Kjenner meg veldig igjen i det du skriver om jobb.. ❤️ Anonymkode: a5a98...54e
AnonymBruker Skrevet 18. januar #5 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Sånn er jeg også bare at jeg får selvmordstanker i tillegg. Kjenner meg veldig igjen i det du skriver om jobb.. ❤️ Anonymkode: a5a98...54e Jeg får litt mørke tanker jeg også. Jeg er veldig klar over at når jeg er sur og sint og kjip mot andre, så er det hos meg problemet ligger, men jeg klarer liksom ikke å gjøre noe med det. Dette har ødelagt så mye for meg i alle år. Anonymkode: fbc3f...692
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå