Gå til innhold

Qlaira - erfaringer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har begynt med Qlaira og opplever skikkelig kjipe bivirkninger. Veldig kvalm, diaré i to dager, hodepine - er rett og slett slått ut. Jeg lurer på om noen har hatt det samme men at det har gått over innen kort tid? Jeg har lyst til å slutte men innser at det muligens er litt raskt. Det var jo en grunn til at jeg startet (div perimenopause)…

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg merket med Qlaira var økt langvarig blødning, mye mer smerter, kastet opp av smerte, sov knapt noen timer hver natt fordi jeg hadde så vondt, smertestillende hjalp lite. Så jeg holdt ikke ut lenge med de pillene for å si det sånn. Ekte østrogen er kanskje ikke så bra i alle tilfeller.. 

Anonymkode: bb9f4...e3f

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det jeg merket med Qlaira var økt langvarig blødning, mye mer smerter, kastet opp av smerte, sov knapt noen timer hver natt fordi jeg hadde så vondt, smertestillende hjalp lite. Så jeg holdt ikke ut lenge med de pillene for å si det sånn. Ekte østrogen er kanskje ikke så bra i alle tilfeller.. 

Shit! Heftige greier. Jeg aner ikke om jeg vil prøve videre eller stoppe. Det er så vondt å ha det slikt. 

AnonymBruker
Skrevet
LilleGuru skrev (3 minutter siden):

Shit! Heftige greier. Jeg aner ikke om jeg vil prøve videre eller stoppe. Det er så vondt å ha det slikt. 

Håper at symptomene går fort over for deg! Ellers er det kanskje andre alternativer som er bedre.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...