AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Skrevet 18. januar Om det er problemer med reisning for mannen, hva synes dere om bare å gni kjønnsorganene mot hverandre og droppe penetrering. Ville det funke for deg? Anonymkode: 2d184...bac
AnonymBruker Skrevet 18. januar #2 Skrevet 18. januar Tørrjukking? Ja,det funker det også. Kanskje ikke for mannen,da. Anonymkode: 14f24...0b6
AnonymBruker Skrevet 18. januar #3 Skrevet 18. januar Det er mye som er deilig. Blant annet det. Bruker aldri de ordene, da, sier noe mindre klinisk. Anonymkode: 02e39...08d
AnonymBruker Skrevet 18. januar #4 Skrevet 18. januar Det fungerer for meg som dame for å få orgasme ja. men om det fungerer så godt for mannen vet jeg ikke. Anonymkode: 586cd...55b 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #5 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det fungerer for meg som dame for å få orgasme ja. men om det fungerer så godt for mannen vet jeg ikke. Anonymkode: 586cd...55b Som mann selv vil jeg si det er bedre enn ingenting. Men å være naken og ha fullt samleie er klart best. Anonymkode: 2d184...bac
AnonymBruker Skrevet 21. januar #6 Skrevet 21. januar Jeg får fremdeles reisning, men har noen ganger latt henne suge meg, mens jeg enda er slapp. Det kan være veldig følsomt og godt, kanskje også for denne mannen? Anonymkode: 5b7f5...694
Bamseklemmer Skrevet 21. januar #8 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (På 18.1.2026 den 14.51): Om det er problemer med reisning for mannen, hva synes dere om bare å gni kjønnsorganene mot hverandre og droppe penetrering. Ville det funke for deg? Anonymkode: 2d184...bac Jo vi gjør det ganske ofte, for dette er jo CAT-stilling.. altså kvinnes orgasme er størst.. Jeg har jo ikke problem med ereksjonen da, men litt slapp pikk kan jo skje den beste.. Da kan man bruke kukring vibrator, eller noe annet som gir klitten motstand. Har fått ereksjon etterhvert da, fordi det er så deilig å kysse underveis🥰
Bamseklemmer Skrevet 21. januar #9 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Necking må også med. Anonymkode: 81108...d23 Necking? er det denne "effekten" du mener?🫡 Jo.. den brukes som samtykke, og som gjerne må fortsette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå