AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:45 #21 Skrevet søndag kl. 12:45 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Haha.. der sa du det. Det er en ny gruppe som har blitt veldig synlig her over de siste årene - bitre incels med kvinnefiendelige holdninger, som savner tiden der de var berettiget - til kvinner, jobb og høy lønn - bare i form av å være mann. De er egentlig ganske underholdende. For det tar bortimot ingenting før de er kraftig provosert. Anonymkode: 62859...01a Akkurat det. Tydelig at KG er fluepapir for incel-gjøker. Er nok mange som ikke får noen som helst oppmerksomhet fra kvinner (romantisk eller annen) i det daglige som tenker hat er bedre enn likegyldighet. På KG finner man i hvert fall kvinner, om man så bare vil skjelle dem ut. Vi andre menn, som er glade i både koner og døtre og mødre og venninner og kvinnelige kollegaer og til og med tenker dere er mennesker omtrent som oss, er sterkt underrepresentert her. Vi bare lager ikke så ofte tråder om det. Men vi er nå mange. Bare langt mindre synlige på nett. Ikke at jeg er noen heltemodig supermann som kommer til unnsetning, altså. Jeg er dust jeg også på mitt vis. Det bare klør ofte i fingrene med akkurat disse incelgreiene. Anonymkode: fb8ac...cb3 1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:01 #22 Skrevet søndag kl. 13:01 Kvinne. Bachelor. Har vært her siden 2000 og fulgt utviklingen av forumet. Har hatt ulike brukere. Nå for tiden poster jeg lite og da under anonym bruker. Anonymkode: 9d90f...5cd
Ramsay Street Skrevet søndag kl. 18:35 #23 Skrevet søndag kl. 18:35 Mann, 44. Doktorgrad i historie om engelsk fotball. Begynte for noen måneder siden. Oktober, tror jeg. Hvor ofte jeg er her varierer.
LilleMy_09 Skrevet søndag kl. 19:53 #24 Skrevet søndag kl. 19:53 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nysgjerrig på hvem det er som frekventerer Kvinneguiden. Selv er jeg kvinne på 44 år. Startet å følge med og skrive litt her i sommer. Innom omtrent hver dag. Har høyere utdannelse/master. Hvem er du? For eksempel: 1. Kvinne/mann 2. Alder 3. Utdannelsesnivå 3. Når begynte du å være på KG 4. Hvor ofte er du her Anonymkode: 409e7...58f Kvinne i 40-åra. Mastergrad. Vært medlem i ca halvannet år. Varerier hvor mye jeg er innom. Noen ganger daglig, andre ganger kan det gå så lenge at jeg glemmer passordet Endret søndag kl. 19:54 av LilleMy_09
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:56 #25 Skrevet søndag kl. 19:56 Kvinne, 29 år. Har en bachelorgrad og en mastergrad, men er ung ufør. Har vært her siden 2017. Er innom daglig. Anonymkode: c33b8...985
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:54 #26 Skrevet søndag kl. 20:54 Kvinne, begynnelsen av 20-årene, holder på å ta mastergrad. Har vært her cirka ett år. Anonymkode: 91d86...231
frøkna Skrevet søndag kl. 21:02 #27 Skrevet søndag kl. 21:02 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nysgjerrig på hvem det er som frekventerer Kvinneguiden. Selv er jeg kvinne på 44 år. Startet å følge med og skrive litt her i sommer. Innom omtrent hver dag. Har høyere utdannelse/master. Hvem er du? For eksempel: 1. Kvinne/mann 2. Alder 3. Utdannelsesnivå 3. Når begynte du å være på KG 4. Hvor ofte er du her Anonymkode: 409e7...58f Jeg er kvinne, 35. Har bachelor. Jeg kan huske jeg begynte å lese på kvinneguiden som tenåring. I perioder er jeg innom flere ganger i uka, men kan også glemme det bort litt så går det noen år i mellom.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:49 #28 Skrevet søndag kl. 21:49 Kvinne 38år. Student. Begynte å være her i 2012-2013. Var medlem av barnimagen før, men ble så lei av alle de gale mødrene og ville ut av babybobla. Er her altfor mye! Pleier å scrolle her når jeg ser tv. Føler det er litt allers møter seoghør her.. 😆 Anonymkode: 7c2e5...102 1
Gaia Skrevet søndag kl. 21:58 #29 Skrevet søndag kl. 21:58 Kvinne, nylig passert 50. Var her i oppstarten, men gikk over på andre forum etter hvert. Har kommet tilbake med jevne mellomrom opp gjennom årene, men nå sist for snart 2 år siden, fordi jeg kjedet meg. Er litt gøy å lese her inne, men er litt frustrert på opplagt konstruerte tråder, noe det blir stadig flere av. Sånn var det ikke til å begynne med, så jeg kjenner at jeg savner "gamletida". Har en mastergrad, og masse etterutdanning, så jeg har bikket 9 år med høyere utdanning. Er her hver uke, men ikke nødvendigvis hver dag. 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:03 #30 Skrevet søndag kl. 22:03 Eg er ein seriøs kar. Anonymkode: 9ec5e...c8a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå