AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Skrevet 14 timer siden Jeg har begynt å spise kiwi med skallet på. Flere som gjør det? Det er godt. Anonymkode: 3127a...cec 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden Det er spesielt. Anonymkode: c6f5d...b17 1
exictence Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er spesielt. Anonymkode: c6f5d...b17 Høres spesielt ut. Før gjorde jeg det ikke, men så hørte jeg om noen som gjorde det, og så prøvde jeg. Det er faktisk veldig godt 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Skrevet 14 timer siden Jeg har prøvd det, gikk fint, kiwin smakte like godt 😃 Anonymkode: 2bba3...094 1
Hareena Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden Det er mye næring og fiber i skallet. Gul kiwi har tynnere skall og dermed lettere å spise med skallet på. 1 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har begynt å spise kiwi med skallet på. Flere som gjør det? Det er godt. Anonymkode: 3127a...cec jeg gjør, ennå mer næring og godt for fordøyelsen for meg som sliter med det. Anonymkode: 0a475...19e 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Skrevet 14 timer siden Jeg gjør det. Etter at jeg startet med det for noen år siden, så syns jeg det er rart å IKKE spise skallet på kiwi Anonymkode: e5657...5fb
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Skrevet 9 timer siden Nei huff. Verste skallet ever. Anonymkode: 3a90c...45d
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Skrevet 7 timer siden Jeg har også startet med det. syrlig og godt Anonymkode: 5f1f9...e92
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Skrevet 7 timer siden Å, nå fikk jeg lyst på kiwi. Har ikke pleid å spise med skallet på, men skal prøve neste gang. Anonymkode: 29915...3b7
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Skrevet 6 timer siden Spiser med skall Anonymkode: 92646...7d6
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Skrevet 6 timer siden Det virker så feil i min hjerne, men har jo hørt mange som gjør det. Vasker dere den først? Og spiser dere alle typer skall? Den kan jo være ganske så hårete. Det hadde jo vært fint å slippe å måtte fjerne skallet, det er jo litt jobb. Anonymkode: b8c40...958 1
Zenobia Skrevet 6 timer siden #14 Skrevet 6 timer siden Jeg deler bare kiwien i fire båter (på langs), og spiser den "innenfra". Skal kanskje våge meg til å smake på skallet neste gang ...
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Skrevet 6 timer siden Hos oss spiser jeg det grønne inni. Legger vekk skallet. Da pleier han ofte å gnafse det i seg. Anonymkode: b8cbe...853
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Skrevet 4 timer siden Jeg spiser skallet, men jeg må skjære den i skiver da, ikke bare tygge rett av den, som en kollega gjør. Men jeg synes egentlig all frukt smaker best oppskjært. Anonymkode: 613a5...b18
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Skrevet 3 timer siden Det er bra, for det meste av næringen ligger i skallet. Anonymkode: 3888d...1a4
Daisy-love Skrevet 2 timer siden #18 Skrevet 2 timer siden Det eneste jeg synes er litt rart er å sette frem en skål med hel kiwi i et selskap, og forvente at gjestene spiser det som et saftig eple som renner ned på klærne 🫠 En venninne gjorde det, og en av gjestene ba henne dele de opp 😂🤪 Her spises normalt ikke skallet, men særlig de gule går nok fint, mens de grønne er ikke så digg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå