Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Synes jeg ser så trøtt og sliten ut i ansiktet. Svært blå under øynene, tydelige blodårer og pløsete blek hud. Ikke noe lekkert syn uten flere lag med sminke. Noen som har et super tips til en frisk og klar hud? Alt i fra produkter, vitaminer, kost, make up tips osv. Jeg får nok søvn, trener jevnlig, spiser forholdsvis sunt med mye fiber, frukt og grønt, men kan blii litt mye junk food og søtsaker i helgene, drikker ikke alkohol, men røyker litt (ca. 10 i uken), får også frisk luft hver dag. Er 25 år.

Svært takknemlig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

samme her.. venter spent på svar..

men jeg røyker ikke..

huden min blir bare fet og uren :(

Skrevet

Tja, jeg synes min hud har forbedret seg veldig den siste tiden. Jeg er riktignok en røyker, men trener hver dag og spiser passe sunt. Jeg er blitt bevisst på å drikke masse vann, og jeg har begynt å ta dobbel dose med tran. Samtidig har jeg byttet ut alt av kosmetikk og bruker nå bare naturkosmetikk (mineralsminke og kremer med kun naturlige ingredienser). Vet ikke, men regner med at det er det som har gjort susen for meg. Huden min har gått fra å være gusten,blek og uren til å bli mer "glødende" og ren. Bruker mindre sminke enn før..

Gjest Gjest
Skrevet

Drikk masse vann, få i deg minst tre liter om dagen!

Gjest Gjest
Skrevet
Drikk masse vann, få i deg minst tre liter om dagen!

Da må man jo på do HELE tiden, det har ikke jeg tid til... :ler:

Skrevet

Ansiktsskrubb og selvbruner gjør underverker med vintergusten, kjip hud.

Clarins har nettopp lansert en ny selvbruner for ansikt med lett, fin melkekonsistens. Autobronzante Lactée eller noe sånt heter den. Du tar den på med bomullspad, så det er ikke noe klin med hansker og håbdskrubbing. Den tørker umiddelbart og kan legges direkte på fuktighetskrem og under sminke, dvs du kan ta på under morgenstellet ca annenhver dag så har du bestandig en pen, frisk farge uten å måtte planlegge påføringen. Og fargen er flott, veldig naturlig men likevel en stor forbedring. Til og med mannen min, som virkelig ikke er særlig oppmerksom på hvordan jeg kler og sminker meg, spurte meg om hvordan jeg hadde fått så fin farge når han ikke hadde sett at jeg hadde vært ute i sola :ler:

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg kjøpte nylig Cliniques Total Turnaround (krem, men den lages ikke lengre, kommer i konsentrat nå for tiden) og synes den gjør noe med huden min. Ser i alle fall ikke så dradd ut lengre. Så noe å prøve kanskje? Hiver meg på tipset om selvbruning, bruker Lancome sin til ansiktet nå, men når jeg har brukt opp den vurderer jeg å skifte til Dior sin.

Skrevet

Jeg har hørt så mye positivt om dermalogica produkter.

Men syns de er veldig dyre, ble anbefalt å kjøpe et reisesett i første omgang.

Har nå brukt det i 2 dager, og jeg merker faktisk forskjell på huden min allerede, virker som et super produkt.

Huden min syns jeg har sett litt gusten ut, blir lett rød, lett blank om dagen, og sliter med litt urenheter.

Føltes som huden ikke fikk puste ordentlig.

Nå etter å hha renset ansiktet med rense gel, sprayet på en toner, og brukt en krem fra dermalogiga i 2 dager.

I tilliegg til at jeg la på en exfoliant krem i går.

SÅ er huden min blitt glatt, fått igjen sin naturlig frikse farge, og føles ikke så stram som den har gjort.

Selvfølgelig forsvinner ikke kvisene på 2 dager, men det ehar hvertfall ikke kommet noen nye.

Dette virket som et skikkelig bra produkt.

Bestillte med settet for normal/tørr hud. til 399,-

Man får mye for pengene der, de er drøye i bruk, og alt du trenger er med.

HUden min virker hvertfall som den har MEGET godt av dette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...