Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

45 årig dame som sliter litt ift til den 12 år yngre kjæresten min(siden mai).
Han bor i ett annet europeisk land, og jobber(selvstendig næringsdrivende) 2 uker av gangen i nabolandet(ikke norge).
Når han er hjemme, bor han sammen med sin separerte kone + datter(7 år), og planen er at de skal være samboere iallefall til ungen er ferdig med skolen. De hadde ett såkalt åpent forhold da vi møttes første gang for to års tid siden, og kona har visst om meg hele veien.
Vi har jevnlig kontakt over telefon ett par-tre kvelder i uka, og møtes hver andre-tredje måned.
Han er så snill/omtenksom, overøser meg med alt som er godt. Sexen vår er fantastisk. Han viser oppriktig interesse for meg og mitt liv, husker alt jeg har fortalt(å det er mye). Tilliten og respekten vi har for hverandre er også helt utrolig. Han elsker meg slik som ingen annen.
Alt burde vært fint, men jeg kjenner på en voksende uro i meg, om at dette ikke kommer til å gå, mye pga aldersforsjellen og at han bor sammen med ekskona som er 6 år yngre enn meg.
Jeg lurer vel egentlig bare på om jeg er en dum bitch som tenker slik.?

Anonymkode: 0dd71...f13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du virkelig du er den eneste dama han knuller på?

Anonymkode: 2dffb...f75

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Nei dette hadde jeg ikke villa tulla meg inn på. 

Anonymkode: e5c7e...67e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det der hadde jeg aldri klart. Og barnet er 7 år, og de har planer om å bo sånn til barnet er ferdig på skolen som er mange år til?

For meg så høres det kun ut som de fortsatt har et åpent forhold som før. Nei, kom deg bort hvis du ønsker et ordentlig og normalt forhold.

Anonymkode: 7b93d...f33

• Liker 2
Skrevet

Du er naiv, tror jeg. 

Hadde han faktisk vært separert hadde han selvfølgelig ikke bodd sammen med kona og datteren frem til datteren er ferdig med skolen.

Han er med andre ord fremdeles godt gift, han og kona har et åpent forhold. Du er elskerinnen han har lov av kona å ha. Jeg tipper de to tenner på at han har en "eldre" elskerinne.

Hadde han elsket deg hadde han flyttet fra kona og skilt seg.

Beklager om jeg virker hard mot deg, men dette er helt meningsløst hvis du ønsker å ha en partner, en samboer på sikt. Du er i realiteten en gift manns elskerinne, og siden han og kona har et åpent forhold må du anta at han og hun også tenner på å dele informasjon som han gir om deg og det sexlivet han og du har. Han forteller at han og kona skal bo sammen minst til datteren er ferdig med skolen, dvs. trolig lenger enn det også.

Du er altfor godtroende og naiv!

Kom deg ut av dette hektet du har på ham, for det vil ikke være sunt for deg i lengden. Dette er ikke kjærlighet fra hans side!

Anonymkode: 5ca51...9c2

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Om det kun er for sex så er det jo greit. Har du følelser for han, eller begynner å få det, så bør du avslutte. Han lever mest sannsynlig i et «lukket» forhold og lyver til deg- og kona for den sakens skyld 

Anonymkode: 5568b...8d7

Skrevet

Hvordan vet du at kona har visst om deg hele tiden?

Anonymkode: bcc20...820

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei nei nei. Her er det mye som skurrer. Ikke vanlig at folk bor med ekskona eller at ekskona liker den nye dama. 

Hvilke motiver har de egentlig? Det kan vel ikke være opphold i Norge siden de allerede er europeere. Kan du språket  godt slik at du skjønner alt de sier? 

Anonymkode: 4fc9a...e2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...