Gå til innhold

2016 igjen..hva er greia?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser det er flere på FB som legger ut bilder fra 2016.. hvorfor? Er det noe jeg ikke har fått med meg?

Anonymkode: ec4b8...712

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er motebransjen som er på ferde igjen og klarer å overbevise folk om at noe er "in". 

Anonymkode: acc0e...525

• Liker 1
Skrevet

Har sett det samme. Jeg skjønner det heller ikke, annet enn at folk har fått en unnskyldning for å kunne legge ut bilder fra 10 år siden. For det gir ingen mening at 2026 skal være lik 2016.

Anonymkode: 40197...c63

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er motebransjen som er på ferde igjen og klarer å overbevise folk om at noe er "in". 

Anonymkode: acc0e...525

Aha, det er klær det handler om..Har sikkert klær fra 2016 jeg kan grave fram fra gjemselen,men om de passer er usikkert.😄 TS.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har sett det samme. Jeg skjønner det heller ikke, annet enn at folk har fått en unnskyldning for å kunne legge ut bilder fra 10 år siden. For det gir ingen mening at 2026 skal være lik 2016.

Verden går framover og vi med den.(Heldigvis). TS.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Heller haugevis av 2016-bilder fra folk jeg er venn med enn de hersens reklamene som fyller feeden.

• Liker 2
Skrevet

Tror det handler om at 2016 moten den gang kommer tilbake nå i 2026. Og for mange som hadde sin "oppvekst" i 2016 så føles de 10 årene som en evighet siden.  Litt nostalgisk følese, huske tilbake til den tiden. 

Anonymkode: 1e18e...5c8

Skrevet

Det er helt vanlig å se tilbake 10 år og mimre tilbake.

I 2025 så vi tilbake til 2015.

I 2024 så vi tilbake til 2014.

I 2023 så vi tilbake til 2013.

Dette har pågått i mange, mange år.

Anonymkode: 97e12...a9f

• Liker 1
Skrevet

TS her: For meg som kan kalles godt voksen virker det som 2016 var i fjor!🧐

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ser det er flere på FB som legger ut bilder fra 2016.. hvorfor? Er det noe jeg ikke har fått med meg?

Folk har bare fått en kollektiv grunn til å kunne re-poste 10 år gamle bilder + nye bilder fra hvordan de ser ut i dag.

2016 var det veldig mange distinkte sminketrender inspirert av the Kardashians.

I tillegg tok Snapchat helt av med alle de alt for nusselige og alt for pene filtrene

Skrevet

Ikke mye magi for min del. Snork. Utrolig hva motebransjen finner på for å selge klær. 

Anonymkode: d347c...b34

Skrevet

Urk, 2016 var ett av mine verste år. Står over denne "trenden.".

Anonymkode: 07d56...056

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...