AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:04 #1 Skrevet lørdag kl. 21:04 Den er stor og romslig, får plass til alt jeg trenger. Men føler den er litt utdatert? Ka jeg bruke den i Oslo nå? Jeg er 37 år. Anonymkode: 406e9...2ea
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:19 #2 Skrevet lørdag kl. 21:19 Tror den er forbudt å bruke i Oslo nå faktisk, i beste fall må du betale et gebyr for å ta den med innover Oslo grensa Anonymkode: f72be...39a 4
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 05:47 #3 Skrevet søndag kl. 05:47 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tror den er forbudt å bruke i Oslo nå faktisk, i beste fall må du betale et gebyr for å ta den med innover Oslo grensa Anonymkode: f72be...39a 😂 Anonymkode: f04ad...542
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 06:54 #4 Skrevet søndag kl. 06:54 Ville holdt meg utenfor og nord-øst for ring 3 om jeg skulle falle så lavt.. Anonymkode: 50cea...dd3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:04 #5 Skrevet søndag kl. 07:04 Jeg bruker min fortsatt, og ser mange andre gjør det også 😂 jeg kjøper ikke ny veske bare fordi den er «utdatert». Jeg bruker den som jobbveske og til alt annet 😄 Anonymkode: 1b079...32f
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:13 #6 Skrevet søndag kl. 07:13 Alle bruker den og lignede vesker, praktisk dameveske! Er små vesker som trender nå for tiden i byen ser jeg, jobber på utested 🙃 Anonymkode: d385e...45a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå