AnonymBruker Skrevet 17. januar #1 Skrevet 17. januar Hvor mye er de hjemme? Her er hun så altfor lite hjemme. Har kjæreste da heldigvis så hun er mye med han. Heller det enn festlivet. Savner henne bare så, blar tilbake på bilder. Blir helt vemodig. Jeg har minsten her på 6år da, godt det Anonymkode: 62422...716 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar #2 Skrevet 17. januar Da de var 17 år, så var det nok minimalt vi så noe til de. Og når jeg tenker tilbake til jeg selv var i den alderen, så var nok ikke jeg hjemme så veldig mye heller. Anonymkode: e0781...f8e
AnonymBruker Skrevet 17. januar #3 Skrevet 17. januar Min 18-åring er mye hjemme. Har ikke kjæreste og fester ikke. Synes det er godt, men han er mye på rommet sitt og gamer. Han har mange venner, de møtes og spiller kort, sykler og spille volleyball osv. Håper det er lenge til han blir stor, han må gjerne bli her noen år til. Anonymkode: 1ffb4...e75 2 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar #4 Skrevet 17. januar Skole og idretten er viktigst. Så når hun ikke er på en av de er hun hjemme. Anonymkode: 9aef3...638
AnonymBruker Skrevet 17. januar #5 Skrevet 17. januar Passe, synes jeg. Ingen kjæreste, men stor vennekrets og en del fomo. Trener tre ganger i uken, jobber to ganger, er på sosiale ting stort sett hver fredag og lørdag kveld. Men vi sees jo en hel del. Anonymkode: d1a28...dec
AnonymBruker Skrevet 17. januar #6 Skrevet 17. januar Min snart 17 åring, er mye hjemme. Anonymkode: be598...62e
AnonymBruker Skrevet 17. januar #7 Skrevet 17. januar Når våres var 17 så gikk store delen av skolen. Dro med buss kl 06.45 og kom hjem ved 17 tiden. Så ble middag, lekser, så litt tv, kvelds og senga. Helger var de med venner på efta og litt ut på kvelden. Men altid hjem for å sove Anonymkode: 57257...d99
AnonymBruker Skrevet 17. januar #8 Skrevet 17. januar Har en 17 og 18 åring. Begge er mye hjemme og hviler. Yngste går vgs toppidrett og trener 4 kvelder i uka og må gjøre lekser. Innimellom ute med venninner, men er mest sosial på trening og på skolen. Anonymkode: 2336f...efd
AnonymBruker Skrevet 17. januar #9 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har en 17 og 18 åring. Begge er mye hjemme og hviler. Yngste går vgs toppidrett og trener 4 kvelder i uka og må gjøre lekser. Innimellom ute med venninner, men er mest sosial på trening og på skolen. Anonymkode: 2336f...efd Åå 🥰 skulle gjerne hatt det sånn. Tror kjærestiden tar mye nå. Men hun er fornøyd. Føler bare jeg ikke ser henne. Håper litt trøst hos andre som kjenner seg igjen også? Anonymkode: 62422...716
AnonymBruker Skrevet 17. januar #10 Skrevet 17. januar Men uansett er det vel også litt vemodig til tider å se de tre inn snart i de "voksnes" spor? De er ikke kosete lengre. Jeg vet ikke om det bare er meg men hun er ikke så mammadalt lengre. Ts Anonymkode: 62422...716
AnonymBruker Skrevet 17. januar #11 Skrevet 17. januar Som 17- åring var min mye hjemme, var kun skole og jobb i grunn og litt festing Anonymkode: db43d...67d
AnonymBruker Skrevet 17. januar #12 Skrevet 17. januar Har en 17 åring og en 19 åring. 17 åringen bor på hybel og er hjemme ca annenhver helg. Da ses vi til middag. 19 åringen går sisteåret på vgs, jobber mye og har kjæreste. Ses hver dag, enten til frokost, middag eller kvelds. Men er ellers mye ute. Selv bodde jeg 6 timer unna foreldrene mine med bil når jeg var 17 år. Synes ikke det er så vemodig, det er en tid for alt. Anonymkode: 2a079...e97 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #13 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har en 17 åring og en 19 åring. 17 åringen bor på hybel og er hjemme ca annenhver helg. Da ses vi til middag. 19 åringen går sisteåret på vgs, jobber mye og har kjæreste. Ses hver dag, enten til frokost, middag eller kvelds. Men er ellers mye ute. Selv bodde jeg 6 timer unna foreldrene mine med bil når jeg var 17 år. Synes ikke det er så vemodig, det er en tid for alt. Anonymkode: 2a079...e97 Kunne jeg bare fått litt av dette. Jeg er så på minner og bilder, må bare stoppe. Er også alene. Hadde nok hjulpet med en armkrok om kveldene! Anonymkode: 62422...716
Rødvinsfilosofen Skrevet 17. januar #14 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mye er de hjemme? Her er hun så altfor lite hjemme. Har kjæreste da heldigvis så hun er mye med han. Heller det enn festlivet. Savner henne bare så, blar tilbake på bilder. Blir helt vemodig. Jeg har minsten her på 6år da, godt det Anonymkode: 62422...716 Tror det er ganske vanlig med de som har mange venner og som får seg kjæreste tidlig. Mange av de trener jo også og får seg lett jobb. Tror jeg ville ha forsøkt å fått til fast Taco-torsdag og søndagsmiddag. Middager som «holdes hellig» og hvor man samler alle, og prater sammen. 🙂 Fredager og lørdager er jo ofte fulle av morsomme aktiviteter. 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar #15 Skrevet 17. januar Da jeg var 17 var jeg alltid ute med venner. Helt vanlig i den alderen. Man begynner å bli voksen og ønsker å være selvstendig. Anonymkode: cbade...094 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #16 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Som 17- åring var min mye hjemme, var kun skole og jobb i grunn og litt festing Anonymkode: db43d...67d Eller hadde også kjæreste da, de byttet på å være her eller der men ja fortsatt mye hjemme Anonymkode: db43d...67d
AnonymBruker Skrevet 17. januar #17 Skrevet 17. januar Altfor mye hjemme, dessverre. Gamer gamer gamer. Ingen venner han møter utenfor skolen. Skulle veldig gjerne sett lite til ham. 😔 Anonymkode: 0f3a0...601 7
AnonymBruker Skrevet 17. januar #18 Skrevet 17. januar Min er som regel veldig opptatt i både helger og ukedager. Han sover alltid hjemme i ukedagene. Han er hjemme denne helgen, men kjæresten er også her. Neste helg skal de til hybelen hennes. Han har stor vennegjeng, har jobb og fester en del. Når det er sagt så er han flink til å prate med oss når han er hjemme. Da kan snakke i timesvis om alt han har gjort i løpet av uken og det er jeg glad for. Mange klemmer og "Jeg er glad i deg" får jeg heldigvis også. Han gjør det bra på skolen så jeg legger meg ikke opp i hva han velger å gjøre med tiden sin. Hadde han hatt dårlige karakterer hadde jeg nok vært strengere og bedt han bruke mer tid på skolearbeid. Anonymkode: 116c6...00f 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar #19 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altfor mye hjemme, dessverre. Gamer gamer gamer. Ingen venner han møter utenfor skolen. Skulle veldig gjerne sett lite til ham. 😔 Anonymkode: 0f3a0...601 Jeg kan skjønne det er litt trist. Pappaen gamer en del og jeg var redd det skulle smitte over på 17 åringen, men det gjorde det heldigvis ikke. Hvis det er noen trøst så gamet broren min hele tiden og var aldri ute med venner frem til han flyttet for å studere. Nå har han stor vennegjeng og har som regel alltid planer. Anonymkode: 116c6...00f
AnonymBruker Skrevet 17. januar #20 Skrevet 17. januar Min er stort sert hjemme utenom skole og trening. Jobber litt på garden, og gamer med kompiser på nettet. Anonymkode: 84402...703
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå