AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:33 #1 Skrevet lørdag kl. 20:33 Har du fått mindre hårvekst og mer regelmessig mens. Jeg spør dere med PCO IKKE pcos. Anonymkode: a24bc...c5a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:44 #2 Skrevet lørdag kl. 20:44 Hvis du har problemer med hårvekst og uregelmessig mens så er det vel PCOS du har. PCO da er det vel bare cyster på eggstokken som ikke egentlig påvirker så mye annet? Anonymkode: fe190...c50
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:48 #3 Skrevet lørdag kl. 20:48 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du har problemer med hårvekst og uregelmessig mens så er det vel PCOS du har. PCO da er det vel bare cyster på eggstokken som ikke egentlig påvirker så mye annet? Anonymkode: fe190...c50 Har PCO. har hårvekst kun på beina, så aldri vært noe krise. Har de siste 5 årene hatt regelmessig mens, pco kan brenne ut. Derfor har jeg spørsmål til andre. Om de har opplevd det samme. Anonymkode: a24bc...c5a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:59 #4 Skrevet lørdag kl. 20:59 Jeg fikk påvist pco i som 43. Har merka lite til det, bortsett fra standhaftig akne. Og mørkt hår på leggene. Mulig litt tynt hår Før hadde jeg syklus på rundt 32-34, nå er den 28. Tegn på perimenopause det.. Fikk to barn uten større problem Anonymkode: 72ddc...505
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:05 #5 Skrevet lørdag kl. 21:05 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg fikk påvist pco i som 43. Har merka lite til det, bortsett fra standhaftig akne. Og mørkt hår på leggene. Mulig litt tynt hår Før hadde jeg syklus på rundt 32-34, nå er den 28. Tegn på perimenopause det.. Fikk to barn uten større problem Anonymkode: 72ddc...505 Det betyr at du har eggløsning og det har jeg også. Hvorfor ble det oppdaget så seint? Anonymkode: a24bc...c5a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå