AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:43 #1 Skrevet lørdag kl. 19:43 Hei, er det noen som får aap og overgangsstønad som kan si hvor mye de får totalt i mnd ? Går selv på aap med 29 tusen netto i mnd , ( enslig mor) og fått innvilget OS på 5000kr etter skatt. Men leser flere steder og etter å ha regnet ut at det vil bli mye trekk i aap, slik at OS egentlig forsvinner og jeg ikke får noe ekstra slik nav mente jeg ville med OS. skjønner ikke hvorfor NAV ba meg søke og mente dette ville øke « lønna « mi litt hver mnd. takker for svar Anonymkode: f45ad...04a
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:51 #2 Skrevet søndag kl. 11:51 Hva mener du med trekk i aap? Overgangsstønad reduseres mot annen inntekt - ikke motsatt?... Anonymkode: 1989e...e95 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:34 #3 Skrevet søndag kl. 19:34 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hei, er det noen som får aap og overgangsstønad som kan si hvor mye de får totalt i mnd ? Går selv på aap med 29 tusen netto i mnd , ( enslig mor) og fått innvilget OS på 5000kr etter skatt. Men leser flere steder og etter å ha regnet ut at det vil bli mye trekk i aap, slik at OS egentlig forsvinner og jeg ikke får noe ekstra slik nav mente jeg ville med OS. skjønner ikke hvorfor NAV ba meg søke og mente dette ville øke « lønna « mi litt hver mnd. takker for svar Anonymkode: f45ad...04a Man får ikke "dobbelt opp" med stønader utbetalt,selv om det blir innvilget. Veldig rotete opplegg de har laget. Men som nevnt over,blir OSen redusert opp mot APP,ikke omvendt.. Du får mao ikke den summen du har regnet ut her. Anonymkode: 5afbc...084
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå