Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #1 Skrevet 5. april 2006 Er det noen som fikk med seg hvem som har laget "bruremarsjen" som kks koret sang.( den første sangen de sang) Skal gifte meg og vil bruke den sangen, men fikk desverre ikke med meg hvem som har laget den. Håper inderlig at noen der ute fulgte bedre med enn meg
Nightrose Skrevet 5. april 2006 #2 Skrevet 5. april 2006 Mulig du finner igjen sangen her ; http://www.kvindesang.no/repertoar.html Hvis ikke kan du vel sende dem en mail
Champagnepiken Skrevet 5. april 2006 #3 Skrevet 5. april 2006 Tror kanskje jeg hørte dem sånn langt baki et sted - jeg reagerte i alle fall på et damekor som sang "Bruremarsj" av Jan Magne Førde. Du finner den spilt inn av Brass Brothers!
Floja Felíz Skrevet 5. april 2006 #4 Skrevet 5. april 2006 Tror kanskje jeg hørte dem sånn langt baki et sted - jeg reagerte i alle fall på et damekor som sang "Bruremarsj" av Jan Magne Førde. Du finner den spilt inn av Brass Brothers! ← Jeg så ikke på GMN i dag, men hvis det er den som Champagnepiken sier, så er den kjempefin!!
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #5 Skrevet 5. april 2006 Fant den på nettet. Tusen takk for hjelpen
Gjest Miloine Skrevet 6. april 2006 #6 Skrevet 6. april 2006 Fant den på nettet. Tusen takk for hjelpen ← og jeg som skulle brife med at jeg kjenner ei dame som sang der, og at jeg kunne spørrre henne. Vel, der fikk jeg sagt det allikevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå