AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:39 #1 Skrevet lørdag kl. 15:39 Jeg har nylig skaffet meg snap. Ble overtalt av en venninne. Denne venninnen senger meg snap hver dag, 24/7. Det går i matlaging, rydding, hva som skjer på jobb, mens man er i boblebadet, mens man spiser eller mens man liksom sover. Og får beskjed om å svare på snappene jeg får. Jeg er drittlei! Jeg åpner snappen hennes 2-3 ganger i uken for det er så mye. Går det lang tid før jeg åpner så ringer hun. Jeg har etter hvert blitt lagt til av andre venner på snap, men denne venninna ble irritert over at vi ikke er bestevenner på snap. Å blokkere er dessverre ikke aktuelt. I dag har hun ringt og sendt meldinger om at jeg må sjekke snap asap. Anonymkode: 21207...552
monican94 Skrevet lørdag kl. 15:45 #2 Skrevet lørdag kl. 15:45 Da svarer du at du ikke orker sååå mye snap og ikke gidder være så aktiv der.. fortsett å gå inn de 2-3 gangene i uken du selv vil 2 5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:43 #3 Skrevet lørdag kl. 17:43 Enten kan du bare slette appen eller du kan si at du ikke er så aktiv på snap og at du bare sjekker den noen dager i uka. Anonymkode: 6f6b8...d42
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:12 #4 Skrevet lørdag kl. 18:12 Det hadde jeg virkelig ikke orket!! Hadde vel gitt en heads up at det er for mye! Og evnt slettet snap helt eller fjernet den personen fra snap! Anonymkode: f7301...14e
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:51 #5 Skrevet lørdag kl. 21:51 Behold snap. Dropp venninnen. Det er ikke Snapchat som er problemet, men venninnen din som ikke forstår grenser. Anonymkode: 43a99...6a9 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:58 #6 Skrevet lørdag kl. 21:58 Herregud, hun oppfører seg som en fjortiss! Det der hadde ikke jeg giddet. Du får bare si at du ikke har så mye tid til å bruke snapchat i løpet av uken, men at du skal sjekke når du har anledning. Fortsetter hun å ringe deg ned og sutre så hadde jeg slettet hele appen. Anonymkode: 5b33b...e6b 1
Hensatt Skrevet lørdag kl. 22:03 #7 Skrevet lørdag kl. 22:03 Snap er en tidstyv uten sidestykke. Vil man virkelig kaste bort store deler av livet sitt på en helt meningsløs app? 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:08 #8 Skrevet lørdag kl. 22:08 Jeg hadde en venn som holdt på sånn. Han respekterte ikke meg og nå er vi ikke lenger venner fordi jeg blokkerte han overalt. Men det var ikke bare at han sendte meg utrolig mange snapper hver dag som gjorde at jeg kuttet han ut. Men nå kan jeg i alle fall puste hver gang jeg sjekker Snapchat. Så jeg anbefaler å si klart i fra til henne at du svarer hvis du vil og ikke fordi hun krever det. Hvis hun ikke respekterer deg så er hun ikke verdt å ha i livet ditt. Anonymkode: b6593...a55 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:15 #9 Skrevet lørdag kl. 22:15 Slå av alle varsler, de som sender får ikke beskjed. Trykk og hold på brukeren, innstillinger for chat og varslinger, varselinstillinger, demp lyder på samtaler/skjul chatter, helt til jeg aktiverer igjen. Problem løst, du kan fortsatt gå inn manuelt å se om du vil. Anonymkode: 4db75...ccf 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:03 #10 Skrevet søndag kl. 08:03 Ts her. Tusen takk for innspill. Jeg var ikke klar over at dette er et fenomen. Jeg forstår ikke greia med å dele alt. Tror folk virkelig at hva de gjør til enhver tid er av interesse for andre enn seg selv? Alt av varslinger er skrudd av og igår sa jeg klart fra at jeg ikke orker eller tid til å se snappen hun sender siden det er for mye. Hun har istedet forsøkt å FaceTime meg og sendt meldinger med bilder. Så igår var mobilen avslått for å få fred. Dette er en utrolig god venninne men jeg var ikke klar over at hun hadde en avhengighet til snap. Det virker nesten manisk. Snap er mitt første møte med sosiale medier. Vi er i 30-årene begge to. Anonymkode: 21207...552
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:11 #11 Skrevet søndag kl. 08:11 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Herregud, hun oppfører seg som en fjortiss! Det der hadde ikke jeg giddet. Du får bare si at du ikke har så mye tid til å bruke snapchat i løpet av uken, men at du skal sjekke når du har anledning. Fortsetter hun å ringe deg ned og sutre så hadde jeg slettet hele appen. Anonymkode: 5b33b...e6b Ikke slett app pga en dum venninne. Jeg hadde gitt henne klar beskjed om grenser og hva som er akseptabelt. Anonymkode: ba0ac...587
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:04 #12 Skrevet søndag kl. 13:04 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ts her. Tusen takk for innspill. Jeg var ikke klar over at dette er et fenomen. Jeg forstår ikke greia med å dele alt. Tror folk virkelig at hva de gjør til enhver tid er av interesse for andre enn seg selv? Alt av varslinger er skrudd av og igår sa jeg klart fra at jeg ikke orker eller tid til å se snappen hun sender siden det er for mye. Hun har istedet forsøkt å FaceTime meg og sendt meldinger med bilder. Så igår var mobilen avslått for å få fred. Dette er en utrolig god venninne men jeg var ikke klar over at hun hadde en avhengighet til snap. Det virker nesten manisk. Snap er mitt første møte med sosiale medier. Vi er i 30-årene begge to. Anonymkode: 21207...552 Hvis denne personen har et såpass behov for å dele alt fra hverdagen, så kan hun heller legge ut på story! De fleste har ikke tid eller lyst til å sitte på snap hele dagen. Anonymkode: f7301...14e
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:41 #13 Skrevet søndag kl. 16:41 AnonymBruker skrev (På 17.1.2026 den 16.39): Og får beskjed om å svare på snappene jeg får Ikke gjør som hun sier og ikke svar på telefonen når hun ringer. Anonymkode: b5659...217
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:45 #14 Skrevet søndag kl. 16:45 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ikke slett app pga en dum venninne. Jeg hadde gitt henne klar beskjed om grenser og hva som er akseptabelt. Anonymkode: ba0ac...587 Hun lastet jo bare ned snap fordi venninnen insisterte så da får jeg ikke inntrykk av at hun bruker den til annet. Anonymkode: 5b33b...e6b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå